تندباد دیروز ۶۸۰ میلیون تومان به شبکه برق مازندران خسارت زد

ساری (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اعلام کرد که تندباد روز گذشته بیش از ۶۸۰ میلیون تومان خسارت به شبکه‌های برق وارد کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تندباد دیروز ۶۸۰ میلیون تومان به شبکه برق مازندران خسارت زد

روز گذشته تندبادی با سرعت ۷۵ تا ۸۰ کیلومتر شهرهای بابلسر، بابل، ساری، قائمشهر، آمل و جویبار را درنوردید که بیشترین سرعت آن در بابل تا قائمشهر ثبت شده است.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران این تندباد در حوزه مسکن و راه خسارت نداشته است و ریشه‌کن شدن درختان و خاموشی و قطع برق برخی نواحی از آثار آن بوده است.

فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران به پانا گفت: «ساعت ۷:۳۰ صبح دیروز تندبادی با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت شبکه های توزیع برق شهرهای بابلسر، فریدونکنار، جویبار، آمل، امیرکلا، بابل، قائمشهر و ساری را تحت تاثیر قرار داد.»

سپری از قطع 60 فیدر خبر و ادامه داد: «در همان ساعات اولیه با فروکش کردن طوفان بحث برق‌دار کردن فیدرها با حضور 96 اکیپ عملیاتی و ۲۲۰ نیروی انسانی فعال در دستور کار قرار گرفت.»

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران این تندباد بیش از ۶۸۰ میلیون تومان خسارت به شبکه‌های برق وارد کرده است.

سپری از مشترکان خواست از طریق کافه بازار و سایت شرکت توزیع، نرم‌افزار «برق من» را نصب کنند تا در بخش خاموشی‌ها درخواست خاموشی خود را ثبت کنند تا همکاران برق در کوتاه‌ترین زمان برای رفع خاموشی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار