پیام کمیسیون آموزش مجلس در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکترفخری‌زاده

تهران (پانا) - کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی پیامی، ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای شهید دکتر فخری‌زاده را به شدت محکوم و تأکید کرد که این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، آشکار و برملا کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام کمیسیون آموزش مجلس در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکترفخری‌زاده

به گزارش خانه ملت، متن پیام کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداءوالصدیقین

«شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمانهای بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزشهای معنوی دست یافتند. مقام معظم رهبری » ۱۳۸۹/۱۱/۰۴

دست پلید و جنایتکار صهیونیسم جهانی بار دیگر مصیبت بزرگی را بر دل ملت شهید پرور ایران نهاد و استاددکتر محسن فخری زاده، مدیر و دانشمندی گرانسنگ را به شهادت رساند. این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، آشکار و برملا نمود.

ما یقین داریم که بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همت مضاعف دانشمندان و استادان و دانش پژوهان کشور و حضور جوانان در عرصه های مختلف علمی، علیرغم تلاش دشمن این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام خواهد گذاشت.

هیأت رئیسه واعضای کمیسیون آموزش ،تحقیقات وفناوری مجلس ضمن عرض تسلیت شهادت این دانشمند عزیز به رهبر معظم انقلاب، خانواده معرز آن شهید عزیز و جامعه علمی کشور، حرکت مذبوحانه صهیونست را محکوم می نماید. همچنین آمادگی خود را برای حمایت موثر ‌بیش ازپیش ،ازعرصه های علمی وتحقیقاتی کشوردر جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای فرامین رهبر بزرگوارانقلاب اعلام می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار