شهادت برای ما افتخار ابدی است

تهران (پانا) - روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش ترور استاد برجسته دانشگاه و مدیر خدوم عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، دانشمند شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۲۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شهادت برای ما افتخار ابدی است

متن پیام تسلیت روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

ترور استاد برجسته دانشگاه و مدیر خدوم عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، دانشمند شهید محسن فخری زاده را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز این شهید گرانقدر و ملت شریف و عزیز ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی از این ترورهای بی شرمانه، ممانعت از توسعه و پیشرفت علمی، پژوهشی و دفاعی کشورمان است، آنها می دانند پژوهش، علم آموزی، توسعه و پیشرفت منطبق با تکنولوژی روز یکی از مهم ترین زمینه های مبارزه با استکبارجهانی است لذا به هر نحو ممکن می خواهند جلوی توسعه و پیشرفت علمی، پژوهشی و دفاعی کشورمان را بگیرند ولی آنها نمی دانند که شهادت برای ما افتخار ابدی است؛ هر پرچمی که از دست دانشمند و سرداری به زمین می افتد، دانشمند و سردار دیگری آن را بر می دارد و استوار و ثابت قدم به راه خود ادامه می دهند.

ترور این دانشمند توانمند و برجسته کشورمان و شهادت مظلومانه ایشان، نشانه دیگری از خوی وحشی گری و استکباری دشمنان توسعه و پیشرفت علمی، پژوهشی و دفاعی ایران اسلامی و نیز رذالت و حقارت ترویست های جنایتکار بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

یقین داریم خون این شهید گرانقدر باعث انسجام، یکپارچگی، اتحاد و وحدت بیش از پیش ملت عزیز ایران اسلامی در مقابل دشمنان این مرز و بوم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار