ویژه برنامه رادیو تهران برای شهادت محسن فخری زاده

تهران (پانا) - ویژه برنامه «فخر ایران» از رادیو تهران امروز 8 آ ذر، از ساعت 10ضمن مرور زندگی شهید محسن فخری زاده، به چرایی و چگونگی ترور این دانشمند عزیز کشورمان می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه رادیو تهران برای شهادت محسن فخری زاده

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران : «فخر ایران» درباره ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع است که عصر جمعه 7 آذر، توسط یک تیم در دماوند(حومه تهران) ترور و به شهادت رسید، این ویژه برنامه با تحلیل و بررسی زندگی محسن فخری زاده و دلایل ترور این دانشمند فرهیخته ساعت 10 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز به سمع فرهیختگان رادیو تهران می رسد.

گفتنی است؛ شبکه رادیویی تهران از زمان اعلام ترور شهید فخری زاده از چهره‌های تاثیرگذار کشورمان با پخش تازه ترین اخبار و رویدادهای مرتبط با شهادت دانشمند هسته ای کشورمان همراه مخاطبانش است.

از بامداد امروز برنامه «پارک شهر» که از ساعت 6:30 روی آنتن رادیو تهران رفته است، در گفتگو با مسئولین لشکری و کشوری پیرامون زندگی و عملکرد این دانشمند حوزه تحقیقات هسته‌ای ایران اطلاعات بیشتری را تقدیم مخاطبان می کند.

امروز با ویژه برنامه های رادیو تهران بیشتر با دانشمند هسته ای و موشکی کشورمان و علل ترور این شهید والامقام آشنا شوید.

"فخری زاده یکی از مسئولان رسمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود که پروژه‌های مختلف و مهمی را مدیریت می‌کرد و پیش از این بارها توسط رژیم صهیونیستی تهدید شده بود. از مهمترین پروژه‌هایی که توسط شهید فخری‌زاده و تیمش به نتیجه رسید، پروژه تولید «اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا» بود که سازمان تحت امرش با نظارت مستقیم این شهید عزیز سرانجام بعد از تلاش‌‌های فراوان در ابتدای سال جاری موفق به تولید این کیت شدند.

این کیت از نظر کیفیت و سطح فناوری به‌کار رفته در سطح استانداردهای روز دنیا قرار داشته و هم‌اکنون در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار دارد و در واقع با تلاش‌های شهید فخری‌زاده و سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نام کشورمان جزو معدود تولیدکنندگان این کیت‌های پیشرفته ثبت شده است.

بعد از تولید این کیت که نیازهای کشورمان را مرتفع کرد، امروز این محصول ارزشمند در سبد کالاهای صادراتی کشورمان نیز قرار دارد.

غیر از کیت تشخیص کرونا، پروژه بسیار حساس و مهم «تولید واکسن کرونا» نیز توسط شهید فخری‌زاده و تیمش از مدت‌های پیش کلید خورده بود. شهید فخری‌زاده غیر از این دو پروژه مهم، پروژه‌های مهم تحقیقاتی دیگری نیز در حوزه‌های مختلف را مدیریت می‌کرد.

اما قطعا ترور این شهید والامقام، راه او را پایان نخواهد داد و شاگردان و هم‌رزمانش این راه پرافتخار در خدمت به ملت ایران را ادامه خواهند داد."

علاقه مندان و همراهان همیشگی رادیو تهران می توانند در هر موقعیت و شرایطی که هستند؛ از راه های مختلف برنامه ها و آخرین اخبار و رویدادها را از شبکه رادیویی تهران، صدای قلب پایتخت بشنوند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار