مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش مسئول آموزش در شبکه شاد است

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت، آموزش و پرورش مسئول آموزش دانش آموزان در شبکه شاد است و مشکلات فنی این شبکه مربوط به آموزش و پرورش نیست و این نهاد مستمرا این مشکلات را به مسئولین ذیربط منتقل کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ضرورت تقویت و ارتقا آموزش و ارائه محتوا در شبکه شاد گفت: آموزش و پرورش مسئول آموزش دانش آموزان در شبکه شاد است و مشکلات فنی این شبکه مربوط به آموزش و پرورش نیست و این دستگاه مستمرا این مشکلات را به مسئولین ذیربط منتقل کرده است.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نشد و معلمان تلاشگر ما در سطح استان همپای مدافعان سلامت، مدافع تربیت فرزندان شدند و تا کنون نیز با تمامی مشکلات خالصانه به کار خود ادامه می دهند.

مظفری بارگذاری دهها ساعت و صدها عنوان محتوای آموزشی در شبکه شاد و پورتال آموزش و پرورش را جزو فعالیتهای قابل تحسین معلمان استان خواند و تصریح کرد: با راه اندازی شبکه شاد، آموزش و پرورش، برنامه مداری و برنامه ریزی را حوزه تعلیم و تربیت به نمایش گذاشت و نشان داد در شرایط سخت نیز آماده ارائه خدمات آموزشی است و آموزش را تعطیل نمی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر تقویت فعالیتهای آموزشی و بارگذاری محتوا در فضای مجازی اضافه کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش، تربیت فرزندان این جامعه است و امروز که شرایط کرونایی بر کشور حاکم است این کار را با جدیت تمام دنبال می کند تا دانش آموزان استان هم در حوزه آموزش و هم حوزه تربیت دینی از آموزش های لازم بهره مند شوند.

وی با اشاره به چندین برابر شدن فعالیت معلمان در شبکه شاد ابراز داشت: آموزش در شبکه شاد، بسیار سخت تر از آموزش در کلاس درس است و همکاران ما در این فضا با زحماتی مضاعف، کار خود را دنبال می کنند تا دانش آموزان ما لحظه ای از آموزش عقب نمانند.

مظفری وجود بعضی از مشکلات شبکه شاد را مرتبط با دیگر نهادها دانست و افزود: مشکلات فنی و اینترنت شبکه شاد مربوط به آموزش و پرورش نیست و در این زمینه نهادهای ذیربط بایستی رسیدگی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار