پخش سریال جدید«روزهای سرد پاییزی» از دو شبکه رادیویی

تهران (پانا) - اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «روزهای سرد پاییزی» را برای پخش از رادیو نمایش و رادیو جوان آماده کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجید حیدری نویسنده این مجموعه رادیویی گفت: این نمایش قصه زوج جوانی هست که به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی خوبی دارند ولی خانم علاقه زیادی به فضای مجازی دارد و از هر فرصتی استفاده می کند تا با دوستانش در اینترنت ارتباط داشته باشد.

وی افزود : این علاقه بیش از حد خانم باعث ایجاد اختلاف بین این زوج جوان می شود و در نهایت اتفاق ناخوشایندی در خانواده رخ می دهد.

حیدری ادامه داد : این نمایش بر اساس داستان واقعی نوشته شده است و ازتاثیرات مخرب فضای مجازی بر خانواده ها می گوید.

این نویسنده تأکید کرد :«روزهای سرد پاییزی» یک اثر اجتماعی است که به زندگی این زوج و خوشی ها و تلخی های زندگی آنها می پردازد و به این مسأله اشاره دارد که در همه طبقات جامعه خطر استفاده و تاثیر پذیری نادرست وجود دارد.

«روزهای سرد پاییزی» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی مهرداد عشقیان، نویسندگی مجید حیدری، افکتوری محمدرضا قبادی فر، روایت بهرام ابراهیمی ، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی نورالدین جوادیان، ناهید مسلمی، علی میلانی، شیما جانقربان، حمیدرضا هدایتی، محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، عباس توفیقی و کامیار محبی از روز شنبه هشتم آذر ماه ، ساعت 8:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 2:30 بامداد به روی آنتن رادیو جوان می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار