امروز: جمعه 3 بهمن 1399 - 01:05 تبلیغات
خبرگزاری پانا
خبرگزاری پانا
  • خبرگزاری پانا
  • صفحه اصلی
  • آموزش و پرورش
      در حال بارگزاری
  • سیاسی
      در حال بارگزاری
  • اقتصادی
      در حال بارگزاری
  • اجتماعی
      در حال بارگزاری
  • فرهنگی
      در حال بارگزاری
  • ورزشی
      در حال بارگزاری
  • عکس
      در حال بارگزاری
  • ویدئو
  • رسانه‌های دیگر
      در حال بارگزاری
  • استانها
    • صفحه اصلی استان‌ها
    • آذربایجان شرقی
    • آذربایجان غربی
    • اردبیل
    • اصفهان
    • البرز
    • ایلام
    • بوشهر
    • تهران
    • شهرستانهای تهران
    • چهارمحال و بختیاری
    • خراسان جنوبی
    • خراسان رضوی
    • خراسان شمالی
    • خوزستان
    • زنجان
    • سمنان
    • سیستان و بلوچستان
    • فارس
    • قزوین
    • قم
    • کردستان
    • کرمان
    • کرمانشاه
    • کهگیلویه و بویراحمد
    • گلستان
    • گیلان
    • لرستان
    • مازندران
    • مرکزی
    • هرمزگان
    • همدان
    • یزد
  • آرشیو
  • درباره ما
  • ارتباط با ما

پانا اقتصادی

 انعطاف پذیری درلایه های مختلف ارائه خدمت مرکز ارتباط با مشتریان

 انعطاف پذیری درلایه های مختلف ارائه خدمت مرکز ارتباط با مشتریان

11/27/2020 9:30:00 AM
11/27/2020 9:30:00 AM
جمعه 7 آذر 1399 - 09:30
12

تهران (پانا) -  مدیربازاریابی،فروش و امور مشتریان سفیر آبی آرام هدف از برونسپاری مرکز ارتباط با مشتریان برای سازمان ها و شرکت ها را ایجاد مدیریت کلیه نقاط ارتباط به صورت یکپارچه عنوان کرد.

آناهیتا افشاروند گفت: سفیر آبی آرام در صنایع مختلف بانک، بیمه، بورس، پرداخت الکترونیک، تلکام، مسکن و شهرسازی، خودرو و سازمانهای دولتی و اجرای پروژه های بین‌‌المللی تجربه های گرانبهایی کسب کرده است. ضمن اینکه یکی از معدود شرکت های دارای پروانه ارائه خدمات مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات رادیویی، برای ارائه خدمات برونسپاری مرکز ارتباط است. این مهم با اختصاص راهکارهای ویژه در جهت پوشش نیازمندی های سازمان ها و شرکت ها برای ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایتمندی مخاطبان اقدام بدست آمده است.

وی افزود: این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه تخصصی در حوزه ارائه خدمات برونسپاری و راهکارهای مرکزتماس در صنایع مختلف با هدف ارائه فناوری و خدمات نوین و با آخرین دستاوردها و زیرساخت های فنی در صنعت contact center به عنوان اولین و مجهزترین مرکز ارتباط برونسپار در ایران فعالیت می کند .

افشاروند در عین حال بیان کرد: برونسپاری مرکز تماس به عنوان یک ابزار مهم در نوآوری و تمرکز بر روی اهداف اصلی و برنامه ریزی های تجاری سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی محسوب می شود .
مدیر فروش، بازاریابی و امور مشتریان شرکت سفیر آبی آرام همچنین اظهار کرد: امروزه جذابیت برونسپاری خدمات مرکز ارتباط با مشتریان با توجه به نوع تعاملات با مخاطبان در راستای سرعت در پاسخگویی و دریافت نتیجه ی مطلوب از کانال های مختلف ارتباطی تلفنی، چت آنلاین، شبکه های اجتماعی و ایمیل بسیاربه چشم می آید وپیاده سازی زیرساخت های مرتبط با سرعت بسیار بالایی در راستای پوشش این نیازها صورت پذیرفته است.

وی تاکید کرد: از دیدگاه کارفرمایان جاری و پیشین سفیر، انعطاف پذیری در لایه های مختلف ارائه خدمت مرکز ارتباط و بومی سازی تکنولوژی با هدف بهبود عملکرد فرآیندهای پروژه های اجرایی از ویژگی های بارز سفیرآبی آرام می باشد که با تجربه تیم مدیریتی و عملیاتی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ما علاوه بر خدمات و راهکارهای ویژه مراکز ارتباط در حوزه های مختلف با ایجاد بستر دورکاری برای شرکتها و سازمانها متناسب با چالش ها و حساسیت هایی که در مراکز تماس وجود دار د، امکان ایجاد پاسخگویی مردمی و تجاری در مدلهای ارتباط با مشتریان در هر نقطه را فراهم آورده است و کلیه فرآیندهای سازمان توسط پرسنل، بدون حضور در محل کار قابل اجرا می باشد .

در این مدل کارفرمایان قابلیت نظارت و دریافت گزارشات مدیریتی بدون هیچگونه وقفه زمانی و مدیریت بر شاخص های عملکردی مطابق با استراتژی سازمان خود را خواهند داشت .

افشاروند گفت: استفاده از کلیه زیرساخت های فنی در راستای ارائه خدمات مرکز تماس شامل: مشاوره و پشتیبانی در لایه های مختلف امداد مشتری، مدیریت نمایندگان و شعب، مدیریت سرویس های ویژه در محل مشتری و خدمات باشگاه مشتریان، ایجاد بخش بازاریابی تلفنی خدمات و معرفی محصولات در صنایع مختلف، پشتیبانی از تجهیزات شبکه و ارتباطی به صورت شبانه روزی منتج به ارائه سرویس های بدون محدودیت به کارفرمایان شده است.

وی عنوان کرد: از دیدگاه کارفرمایان جاری و پیشین سفیر، انعطاف پذیری در لایه های مختلف ارائه خدمت مرکز ارتباط و بومی سازی تکنولوژی جهت بهبود فرآیندهای عملکردی در پروژه های اجرایی از ویژگی های بارز سفیرآبی آرام می باشد که با تجربه تیم مدیریتی و عملیاتی اجرایی شده است .

او در بخشی از سخنان خود همچنین به اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری نیز اشاره کرد و گفت: نظر به اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ و صیانت از حقوق مردم و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران، اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پساکرونا و سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری برگزار شد که در این اجلاس شرکت سفیر آبی آرام نیز تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات انتظار دارند در استفاده از کالا و خدمت، انتظارات آنها برآورده و به سلیقه آنان احترام گذاشته شود؛ امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های موفق دنیا نگاهی خاص به مفهوم مشتری مداری دارند و برای ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود اقدام به تأسیس مرکز ارتباط می‌کنند ولی این اقدام برای ارتباط با مشتریان و پردازش تماس‌های آن‌ها کافی نیست. در دنیای کنونی با ظهور تکنولوژی‌های جدید، در یک مرکز ارتباط چندین کانال ارتباطی جهت تعامل با مخاطبین نظیر تلفن، شبکه های اجتماعی، چت آنلاین، ایمیل، sms در قالب ارائه خدمات امداد مشتریان، امداد شعب، پشتیبانی فنی و تخصصی، پالایش اطلاعات ، پیشخوان مجازی، نظرسنجی، تحقیق بازار و باشگاه مشتریان مطرح می باشد.
دراین سیستم که در واقع مرکز ارتباط نامیده می‌شود، مشتریان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و ساده‌ترین صورت ممکن از طریق کانال‌های فوق با مرکز ارتباط تماس بگیرند. مرکز ارتباط به عنوان مؤثرترین ابزار جذب و حفظ مشتری، در یک فعالیت حرفه‌ای و تخصصی در بازار کار و صنعت نقش به سزایی دارد. همچنین تماس، موجب تعامل بیشتر کارشناسان پاسخگو با مشتریان و پاسخگویی هرچه بیشتر و بهتر کارکنان با مشتریان می‌گردد. در کنار جذب مشتریان جدید، “ارائه خدمات” مناسب و حرفه‌ای، می‌تواند با ارائه خدمات پشتیبانی، منجر به حفظ مشتریان شود.

آناهیتا افشاروند نظارت انعطاف پذیری مرکز ارتباط و بومی سازی سفیر آبی آرام مرکز ارتباط با مشتریان
اخبار مرتبط
  • دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در زنجان برگزار می‌شود

  • ارتباط مؤثر با مشتری لازمه رونق کسب و کار است

نظرات
1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.
نظر شما با موفقیت ثبت شد

  • پربیننده ها
  • آخرین
  • آغاز ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۰ از روز یکشنبه + جزئیات ثبت‌نام

  • ازدواج به خاطر زیبـــایی

  • افزایش مبتلایان به کرونا در کشور؛ آمار قربانیان از ۵۷ هزار نفر گذشت

  • افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های بیماری کرونا در کشور

  • آتـــش زدن همسر به خاطر 2 دانگ خانه

  • آخرین وضعیت مهرداد میناوند در بیمارستان؛ برای مرد تاریخ‌ساز فوتبال ایران دعا کنید

  • جدول زمانی مدرسه تلویزیونی دوم بهمن

  • فوری؛ وضعیت مهرداد میناوند وخیم‌تر شد

  • وزیر آموزش و پرورش وارد استان خوزستان شد

  • نحوه ارزشیابی آزمون‌های پایانی غیرحضوری

  • جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

  • بارش برف و باران در جاده‌های ۱۵ استان

  • ویژه دانش‌آموزان؛ جدول زمانی مدرسه تلویزیونی سوم بهمن

  • فرمان‌های جو بایدن در اولین روز ریاست‌جمهوری

  • نشانه گیری کرونا روی کودکان و نوجوانان!

  • واکسیناسیون کرونا تا قبل از ۲۲ بهمن آغاز می‌شود

  • جلسه مراقبین سلامت شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دلوار و خارگ

  • بیانیه شبکه چهار در پی سخنان احمد جهان بزرگی

  • ایران پس از پیروزی بر ترامپ تسلیم نمی‌شود

  • الهام فخاری: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران نویدبخش تداوم زندگی است

  • سام درخشانی به «خائن کشی» پیوست

  • واکنش ابتکار به اهانت به رییس جمهوری در رسانه ملی

  • سرلشکر موسوی: نیروی هوایی ارتش در عرصه پهپادها به قدرتی کم نظیر تبدیل شده است

  • واکنش قالیباف به اظهارات دولت به دنبال اصلاحات بودجه در مجلس

  • قالیباف اقدام تروریستی در بغداد را محکوم کرد

  • تعمیر و بازسازی فرهنگسرای بعثت در صفادشت ملارد

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شوراها در شهرستان قدس

  • چه تراکنش‌هایی از ۵ بهمن پذیرش نمی‌شود؟

  • معاونت حقوقی ریاست جمهوری از صدا و سیما شکایت خواهد کرد 

  • نمایندگان قوه مجریه خواستار برخورد حقوقی با برنامه رسانه ملی شدند 

  • درخواست سخنگوی دولت برای مراقبت از معتادان‌ متجاهر در شب‌های زمستان

  • انتقاد صالحی از سخنان یک روحانی علیه رییس‌جمهوری در رسانه ملی

  • دادستان کل کشور: اتهام وزیر ارتباطات فقط نبستن اینستاگرام نیست

  • جهانگیری درگذشت استاندار پیشین فارس را تسلیت گفت

 
کلیه حقوق متعلق به خبرگزاری پانا است.
ارتباط با ما درباره ما
طراحی و اجرا : سماسیستم