روز ششم محدودیت‌های کرونایی: 181 بیمار جدید در مازندران شناسایی شدند

ساری (پانا) - امروز ششمین روزی است که محدودیت‌های جدید کرونایی شامل تعطیلی برخی از مشاغل در 3 شهرستان قرمز و 19 شهرستان نارنجی مازندران اعمال می‌شود و در شبانه‌روز گذشته 188 بیمار جدید در استان شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

از شنبه اول آذر تعطیلی برخی مشاغل و دورکاری بخشی از کارمندان در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در مازندران هم‌زمان با استان‌های دیگر آغاز شد. تعطیلاتی که قرار شد تا دو هفته ادامه داشته باشد و اینک به پایان هفته اول نزدیک شده است. در روز نخست آغاز این محدودیت‌ها، 177 بیمار جدید در مازندران شناسایی شدند و تعداد کل بستری‌شدگان 825 نفر بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز سوم آذر اعلام کرد که در هشت ماه اخیر، ۵۵ هزار بیمار در استان ردیابی شده‌اند و در عین حال تأکید کرد که مازندران وارد پیک سوم همه گیری کرونا نشده است.

امروز که روز ششم از اعمال محدودیت‌های سختگیرانه است، ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران اعلام کرده است که در 24 ساعت گذشته 181 بیمار جدید مشکوک به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که ۱۵۵ نفر آنان در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 26 نفر نیز در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شده‌اند.

از سویی ظرف همین مدت 141 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه دهند.

هم اکنون ۶۸۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 162 بیمار نیز در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند و مجموع بستری‌شدگان به عدد 828 نفر می‌رسد.

از کل بستری‌شدگان 190 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار