در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا:

95 درصد واحدهای صنفی استان زنجان تعطیلند

زنجان (پانا) - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی گروههای 2، 3 و 4 از اول آذر ماه ، تاکنون 95 درصد واحدهای صنفی مشمول استان نسبت به اجرای مصوبه و تعطیلی واحد خود اقدام کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
95 درصد واحدهای صنفی استان زنجان تعطیلند

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان، ناصر فغفوری اظهار کرد: به 5 درصد مابقی واحدها تذکر و اخطار داده شده است که در صورت عدم اجرا پلمب خواهند شد.

وی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته در این مدت عنوان کرد: از اول آذر ماه در طی پنج روز اخیر 5هزار و 426 مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته است که 3 هزار و 609 مورد اخطار و تذکر شفاهی داده شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون 35 واحد در سطح استان در این خصوص پلمب شده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: به طور مرتب، روزانه 23 اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان سازمان، بازرسان اتاق اصناف، همکاران اماکن و پلیس انتظامی و در موارد نیاز کارشناسان مرکز بهداشت در سطح استان در حال بازرسی هستند.

وی در خصوص همکاری اصناف در این زمینه تصریح کرد: اصناف استان همکاری خوبی در زمینه اجرای دستورالعمل ها داشته اند و با وجود شرایط تحریمی و اوضاع نامناسب اقتصادی، بازاریان مثل همیشه به خوبی شرایط را سنجیده و به نحو احسن عمل کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار