چهارمین مدافع سلامت استان آسمانی شد

سامان ( پانا ) - شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری، متخصص فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) شهرکرد که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور داشت، پس از ابتلاء به این ویروس به فیض شهادت رسید و چهارمین شهید مدافع سلامت استان چهارمحال و بختیاری نام گرفت.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین مدافع سلامت استان آسمانی شد

مجید شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت این بانوی ایثارگر جامعه پزشکی استان را تسلیت گفت و اینگونه بیان کرد: خبر شهادت شهیده مدافع سلامت پزشک حاذق و استاد ارجمند و خوش قلب و فداکار مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) شهرکرد که در راه خدمت به مردم شریف استان و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

وی در ادامه افزود: بی‌شک از دست دادن متخصصان و نیروهای کارآزموده‌ای که تخصصشان موجب درمان دردها و رفع آلام بیماران و هدیه تندرستی به دیگران است با اقدامات ساده و آسانی همچون رعایت بهداشت فردی و پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات که در وهله نخست تضمین کننده سلامتی خود و اطرافیانمان است قابل قیاس نخواهد بود.

وی ادامه داد: اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به تمامی کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند، بدون توجه به فاصله گذاری های فیزیکی و بدون ماسک در خیابانها و در مجالس حضور پیدا می کنند یادآور می شوم، خواهران و برادران شما در مراکز بهداشتی و درمانی اگر چه بی دریغ و فداکارانه، تا پای جان برای حفظ سلامت شما ایستاده اند، اما برای پیروزی بر ویروس منحوس کووید ۱۹ نیازمند همکاری و احساس مسئولیت تک تک شما در رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی در پایان گفت: اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پزشکی و دانشگاهی استان، همکاران وی در مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد و تمامی کارکنان حوزه درمان، تسلیت عرض کرده و برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

لازم به ذکر است پیش از این بانوی بزرگوار، پریسا رفیعی، علیرضا صانعی و ذبیح الله کاویانی، سه مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری بر اثر ابتلا به کرونا، آسمانی شده بودند.

پیکر مطهر این شهیده آسمانی امروز پس از تشییع در ورزشگاه انقلاب شهرکرد وارد شهرستان سامان شد و با رعایت نکات بهداشتی، مردم و مسئولین تشییع بی نظیری برای این شهید مدافع سلامت به عمل آوردند.

سپس پیکر پاک این شهیده آسمانی در باغ رضوان شهرستان سامان آرام گرفت.

خبرنگار ؛ محمد صالح نکوئی سامانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار