قدردانی مسئولان از کادر درمان مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان خوسف

بیرجند(پانا) -فرماندار خوسف، به همراه حامدشاهبیکی امام جمعه شهرستان با حضور در مرکز جامع سلامت شهر خوسف از جهادگران عرصه سلامت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از آنان تشکر کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مسئولان  از کادر درمان مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان خوسف

محمد علی آخوندی فرماندار شهرستان خوسف به همراه امام جمعه شهرستان ،فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه شهرستان با حضور در مرکز جامع سلامت شهر خوسف ضمن بازدید از بخش های مختلف و دریافت آخرین گزارشات و اقدامات انجام شده، با رئیس شبکه و کادر درمانی و پرستاری این مرکز دیدار و با ابلاغ سلام گرم استاندار محترم جناب آقای مهندس ملانوری و معاونین وی، از زحمات، خدمات و تلاش های بی وقفه این قشر فداکار که به عنوان جهادگران عرصه سلامت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از آنان تشکر کردند.
فرماندار خوسف با بیان اینکه هرکس فردی را نجات دهد مانند این است که بشیریت را نجات داده، با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم، گفت: تنها راه رفع این مشکل و کمک به کادر درمان، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.
وی اظهار کرد: آنچه امروز به آن نیاز داریم و مردم باید بسیار به آن توجه داشته باشند این است که قدردانی واقعی از مجاهدت‌های کادر درمان با رعایت کردن مسائل بهداشتی است.
آخوندی گفت: احداث بیمارستان شهر خوسف یکی از ضروریات است که با کمک دانشگاه علوم پزشکی استان در احداث آن تسریع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار