کرملین: اقدامات دولت آمریکا غیرقابل پیش‌بینی شده است

تهران (پانا) - دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که اقدامات دولت آمریکا در سالهای اخیر غیرقابل پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کرملین: اقدامات دولت آمریکا غیرقابل پیش‌بینی شده است

به گزارش ایرنا، پسکوف روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: اخیرا شرکای آمریکایی ما نسبت به قبل کمتر قابل پیش بینی شده اند به همین دلیل ما سعی نمی کنیم تا در روابط دوجانبه چیزی را پیش بینی کنیم.

وی افزود: این وضعیت در سالهای اخیر در روابط روسیه و آمریکا مشاهده می شود.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: ما نمی دانیم با چه کسی و بر اساس چه مکانیسمی و چگونه می توانیم گفت و گو کنیم و چه کسی از طرف روسی در گفت و گوها با آمریکا شرکت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی از طرف روسیه با آمریکا در مورد مساله دونباس (شرق اوکراین) شرکت می کند، اظهار داشت: در مجموع دیمیتری کوزاک معاون دفتر رئیس جمهوری روسیه در مذاکرات با آمریکا در این زمینه شرکت می کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مورد روابط روسیه و آمریکا اعلام کرد: روابط مسکو و واشنگتن آنقدر بد شده است که بدتر از این ممکن نیست.

پوتین در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «روسیه ۱» در واکنش به این سوال که آیا این رویکرد روسیه که تا اعلام نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری به جو بایدن تبریک نمی گوید روابط روسیه و آمریکا را بد نمی کند، اظهار کرد: روابط بد شده را نمی توان بد و بیشتر تخریب کرد.

وی خاطرنشان کرد که روابط روسیه و آمریکا در شرایط کنونی در وضعیت بدی قرار دارند و بدتر شدن این روابط ناممکن است.

آغاز واکسیناسیون کرونا در روسیه

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: واکسیناسیون کرونا در روسیه تا پایان سال جاری میلادی آغاز می شود اما تاریخ دقیق آن را نمی توانم بگویم. .

پسکوف در همین حال خاطرنشان کرد که واکسیناسیون کرونا در روسیه باتوجه به ویژگی های جغرافیایی مناطق این کشور مرحله به مرحله صورت خواهد گرفت.

به گفته تاتیانا گولیکووا رئیس ستاد مبارزه با کرونا در روسیه، تاکنون ۱۱۷ هزار دوز واکسن کرونا از نوع اسپوتنیک-وی در روسیه تولید شده است و انتظار می رود تا پایان سال ۲ میلیون دوز از این واکسن تولید شود.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، آنا پوپووا رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (دست اندر کار مبارزه با بیماریهای واگیر) ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک واکسیناسیون کرونا در روسیه آغاز شود و این امر امکان دهد تا وضع مبارزه با شیوع کرونا بهبود بیابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار