تجلیل از برگزیدگان سومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ مراسم تجلیل از برگزیدگان همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور به صورت غیرحضوری( آنلاین) توسط دبیران آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان سومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر مراسم تجلیل از برگزیدگان همایش ملی را به صورت غیرحضوری( آنلاین) برگزار کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی استان بوشهر گفت: سومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور با مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان سنندج با تاکید بر فعالیت های ورزشی در ایام کرونایی با موضوع کلی ماهیت برگزاری کلاس درس تربیت بدنی و روش کیفیت بخشی، خلاقیت و نوآوری در اجرای درس تربیت بدنی و تبادل تجربیات معلمان تربیت بدنی در دوران شیوع کرونا و همچنین کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد سبک زندگی فعال و سالم در پاییز ۱۳۹۹ اجرا شد.

منوچهر هوشیار بیان کرد: در این همایش مقالات تعدادی از دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی در شهرستان و مناطق استان از جمله صادق عبدالهی (شهرستان گناوه) ابراهیم مزارعی(اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل) حسین رسولی زاده( شهرستان دیر) صدیقه جمالی( شهرستان دیر) مهدی عباسیان( شهرستان گناوه) المیرا عربی( شهرستان دشتستان) مریم خانی ( شهرستان بوشهر) در بخش سخنرانی و پوستر پذیرفته شد.

در این راستا ارتباط تصویری( آنلاین) با خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان و منتظری رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان کردستان و دبیران و آموزگاران تربیت بدنی استان بوشهر این جشنواره برقرار شد که ضمن تشکر از تلاش های ارزنده همکاران تلاشگر آرزوی سلامتی و موفقیت این عزیزان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت کردند.

دراین همایش ملی مهدی عباسیان به عنوان سخنران برتر برگزیده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار