معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

در این شرایط نگذارید هیچ دانش آموزی از ورزش عقب بماند

بوشهر(پانا)_ جلسه هم اندیشی معاونت تربیت بدنی و سلامت استان بوشهر با کارشناسان و سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی شهرستانها و مناطق با محوریت اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی در شرایط کرونا به صورت غیر حضوری از طریق شبکه شاد کانال تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
در این شرایط نگذارید هیچ دانش آموزی از ورزش عقب بماند

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امروز شرایطی فراهم شد تا از طریق فضای مجازی در خدمت شما همکاران تلاشگر درس تربیت بدنی باشیم. وجود ویروس منحوس کرونا باعث شده تا فرصتی در اختیار معلمین تربیت بدنی قرار گرفته و خودی نشان دهند.

اسد حصیری بیان کرد: در گذشته فعالیت های ما در مجتمع‌ها، سالن‌ها و مدارس بود، اما امروز با توجه به شرایط حاکم، فعالیت ما در معرض قضاوت افکار عمومی قرار دارد و شما کارشناسان و سرگروههای درس تربیت بدنی، بازوان اداره کل در شهرستان و مناطق هستید. شما باید سنگ صبور همکاران تربیت بدنی باشید و آنها را هدایت و راهنمایی کنید.
در این دوران طلایی فرصت را غنیمت شمارید و کار و فعالیت خود را به بهترین شکل انجام دهید تا کسی نتواند ایرادی از کار شما بگیرد و پرچم معلمان تربیت بدنی مثل همیشه بالا باشد و لبخند رضایت را بر لبان دانش‌آموزان قرار دهیم.

در ادامه رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان بوشهر گفت: رویکرد ما، رویکرد رهبری اثربخش است ما رهبران درس تربیت بدنی، رهبر خدمتگزار هستیم. در این شرایط باید نگذاریم هیچ دانش‌آموزی از ورزش عقب بماند ما معلمین تربیت بدنی در میدان عمل هستیم. بازخوردی که از فعالیت شما از مدیران و والدین گرفته شد ابراز خشنودی کردند، این نشان از فعالیتهای صادقانه شماست.

منوچهر هوشیار اضافه کرد: مرحله اول پروژه کوچ انجام و ثبت سامانه قد و وزن که جزو وظایف شما نبوده پیگیری شده که این کار را شخصاً انجام دادید و از علاقمندی شما است.

او گفت: سرگروه های درس تربیت بدنی استان و کارشناسان اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی تاکنون روند اجرای درس تربیت بدنی ۱۲ شهرستان و منطقه را مورد بازدید قرار داده اند که جمعاً ۸۰ مدرسه بوده است و این روند را تا آخر سال ادامه خواهیم داد.

او تاکید کرد: همچنین، فعالیت کمیته تخصصی درس تربیت بدنی با رویکرد بررسی چالش‌ها و مسائل یاددهی و یادگیری درس تربیت بدنی و ارائه راهکار، نظارت بر اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی را ادامه دهید. ما در پایان سال رتبه‌بندی و عملکرد گروه های آموزشی را اعلام خواهیم کرد.
هوشیار افزود: امسال جشنواره ورزش صبحگاهی و تولید محتوا داریم که میزبانی تولید ‌محتوا به شهرستان جم داده شد. کتاب راهنمای معلم در اجرای درس تربیت بدنی و همچنین تولید محتوای الکترونیکی می تواند کمک بزرگی به کیفیت کار باشد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی پسران و دختران قاسمی و خانم دهقانی در مورد پروژه ملی کوچ و مرحله مداخله ای، مشاوره ای و همچنین فعال شدن کد دوره ضمن خدمت توضیحاتی را به همکاران ارائه دادند.


در پایان معاون تربیت بدنی و سلامت از تلاش همکاران تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار