باران و باد شدید از عصر امروز وارد مازندران می‌شود

ساری (پانا) - هواشناسی مازندران نسبت به ورود سامانه بارشی جدید از عصر امروز به استان و بارش باران و وزش باد شدید هشدار داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
باران و باد شدید از عصر امروز وارد مازندران می‌شود

هواشناسی مازندران با اعلام اینکه سامانه بارشی از بعدازظهر امروز پنجشنبه 6 آذر وارد مازندران می‌شود، نسبت به به بارش باران و وزش باد نسبتا شدید موقتی، بارش برف در مناطق و محورهای کوهستانی، مواج شدن دریا در استان به ویژه نیمه غربی استان هشدار داد.

این شرایط تا پایان روز جمعه 4 آذر ادامه خواهد داشت و باعث آبگرفتگی در شهرهای غربی استان، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، مه‌آلود شدن و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی، لغزندگی و اختلال در تردد محور کوهستانی خواهد شد.

احمد اسدی معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی مازندران نیز به پانا گفت: «از بعدازظهر امروز آسمان استان ابری خواهد شد و از سمت غرب استان همراه با بارندگی و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و باران و وزش باد همراه خواهد شد.

اسدی: در روز جمعه نیز بارندگی و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته او در روز جمعه نیز بارندگی، کاهش نسبی دما و وزش باد در پیش خواهد بود.

اسدی آسمان روز شنبه ۸ آذر را صاف تا نیمه ابری اعلام کرد که همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود و از بعدازظهر روز یک‌شنبه بتدریج بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و باران) و وزش باد رخ خواهد داد که تا روز دوشنبه دهم آذر ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار