فرهنگیان خیر 21 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم بضاعت پیشوا اهدا کردند

ورامین(پانا)- مدیر آموزش و پرورش پیشوا ضمن تاکید بر اهمیت استمرار فرآیند یادگیری دانش‌آموزان در شرایط بیماری کرونا، از اهدای21 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند توسط فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان خیر 21 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم بضاعت پیشوا اهدا کردند

‍به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیشوا، با حضور فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا 21 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم بضاعت آموزشگاه سرمد شهرستان پیشوا اهدا شد.
در این مراسم سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش پیشوا با اشاره به اهمیت استمرار فرآیند یادگیری دانش‌آموزان در شرایط بیماری کرونا گفت: در این راستا تعداد 21 دستگاه تبلت حدود ۸۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و۱۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال وجه نقد جهت خرید بسته‌های اینترنت توسط خیرین فرهنگی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا افزود: فرهنگیان بدلیل رعایت عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان علاوه بر تلاش‌های مستمر و افزایش ساعت کاری در این روزها در فضای مجازی شاد، نسبت به رفع محرومیت دانش‌آموزان کم بضاعت با تهیه دستگاه گوشی هوشمند و تبلت، از دانش‌آموزان غافل نماندند.
تاجیک تصریح کرد: وجود این چنین معلم‌های نمونه‌ای باعث افتخار و غرور آموزش و پرورش است چرا که ثمره‌ این همدلی‌ها و دلسوزی‌ها در تعلیم و تربیت نسل آینده نمایانگر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار