«گشت ویژه» به‌دنبال «گاوصندوق» در آی‌فیلم

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی، از یکشنبه ۹ آذر راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
«گشت ویژه» به‌دنبال «گاوصندوق» در آی‌فیلم

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال پلیسی «گشت ویژه» جایگزین سریال «گاوصندوق» در جدول پخش کانال فارسی این شبکه می‌شود.
این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی، به رویارویی و حل‌و‌فصل آن‌ها می‌پردازند.
این سریال اپیزودیک درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.
کاراکترهای سریال شامل چند جوان است که به‌عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و درسطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند. در هر قسمت از داستان اتفاق و حادثه‌ای رخ می‌دهد که این سه نفر را درگیر می‌کند و این گشت نیز براساس ماموریت خاص خود وقایع سطح شهر را کنترل می‌کنند.
حمیدگودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک‌نیت، امیرکاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان در «گشت ویژه» ایفای نقش کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، سریال «گشت ویژه» از یکشنبه ۹ آذر، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار