با حضور در استودیو خبری، تحلیلی، تصویری نگاه؛

کاظمی: شبکه شاد با ارائه آموزش باکیفیت، آسیب‌های ناشی از اینترنت را کاهش داد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی با حضور در استودیو خبری، تحلیلی، تصویری نگاه گفت که شاد توانست ضمن ارائه آموزش باکیفیت، میزان آسیب‌های ناشی از حضور دانش آموزان در فضای مجازی و اینترنت را کاهش دهد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: شبکه شاد با ارائه آموزش باکیفیت، آسیب‌های ناشی از اینترنت را کاهش داد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مجله خبری تحلیلی و تصویری نگاه، در راستای ارتقای کیفیت آموزش‌های مجازی در بستر شاد و تنویر افکار عمومی به‌ویژه معلمان فرهیخته، دانش آموزان و خانواده‌ها در نحوه عملکرد و سیاست‌های اجرایی شبکه آموزش دانش‌آموزی، اقدام به برگزاری برنامه گفتگو محور با عنوان " چشم‌انداز شبکه شاد" کرده است.

بر اساس این گزارش؛ علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی با حضور در استودیو خبری، تحلیلی، تصویری نگاه، به پرسش خبرنگار مرکز در خصوص آسیب‌های فضای مجازی و اینترنت و خطرات آن برای کودکان و نوجوانان و امنیت بستر شاد پاسخ داد.

کاظمی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائلی است که به‌عنوان یک دغدغه کلی برای خانواده‌ها مطرح بوده است و با شیوع کرونا و الزام حضور دانش آموزان در زیست‌بوم جدید و شروع آموزش‌های مجازی، این نگرانی بیش از قبل در خانواده‌ها مطرح شد.

معاون پرورشی و فرهنگی افزود: در این شرایط مسئولان آموزش و پرورش موفق به طراحی و راه‌اندازی شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) شدند و از طریق آن توانستند ضمن ارائه آموزش باکیفیت به دانش آموزان میزان آسیب‌های اجتماعی ناشی از بستر فضای مجازی و اینترنت را کاهش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار