معاون فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

دستگیری ۸مداح و نوازنده در کهگیلویه و بویراحمد

از ورود بیش از ۱۰۰۰خودرو جلوگیری شد

تهران(پانا) - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد طی چهار روز اخیر یک هزار و ۸۳ دستگاه خودرو برگشت و از ورود آنها به شهرهای قرمز جلوگیری شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۸مداح و نوازنده در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سیدعبدالعلی عبدی پور، در یکصد و سومین نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان اظهار کرد: از آغاز مجدد اعمال محدودیت‌های کرونایی طی چهار روز اخیر جهت پیشگیری از کرونا، ۷۵ واحد متخلف پلمب و ۸۱۸ خودرو تذکر گرفتند.

وی با بیان اینکه در این مدت دو مراسم با هماهنگی دستگاه قضایی تعطیل کرده ایم، تصریح کرد: ۸ نفر مداح، مرثیه خوان و نوازنده نی نیز که در مراسم عزا و تشییع جنازه برنامه داشتند در سطح استان دستگیر شدند.

عبدی‌پور افزود: طی چهار روز اخیر هفت هزار و ۳۴۱ مورد به رانندگان از سوی پلیس راه و راهور تذکر داده شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک هزار و ۸۳ دستگاه خودرو نیز برگشت داده شدند و از ورود آنها به شهرهای قرمز جلوگیری شده است.

وی همچنین از جریمه ۲۰۰هزار تومانی ۴۱۵خودرو در طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح و خودروهای شرکت کننده در مراسم تشییع جنازه طی این مدت خبر داد.

عبدی پور افزود: همچنین در این مدت ۱۰۲ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۳۶ دستگاه خودرو جریمه یک میلیون تومانی شدند.

وی اظهار کرد: از یکم تا چهارم آذرماه سال جاری ۲۱۶هزار و ۹۹۷ خودرو در سطح استان تردد داشتند که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۴۳۲هزار و ۸۳۰ خودرو بوده، بنابراین ۲۱۵هزار و ۸۴۲ تردد معادل ۵۰ درصد در سطح استان کاهش داشته ایم.

وی عنوان کرد: خوردوهایی که در آرامستان‌ها و اطراف آن جهت شرکت در تشییع جنازه حضور پیدا کنند توسط پلیس جریمه و اعمال قانون می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار