نماهنگ "بابا نیامد" منتشر شد

تهران (پانا) - نماهنگ "بابا نیامد" روایت کودکانی است که پدرشان در شقاوت تروریست‌های کوردل بدون هیچ جرم و گناهی به شهادت رسیده و هرگز به خانه بازنگشته اند و فرزند معصوم شان با تالمات شدید روحی همچنان منتظر بازگشت پدر به خانه هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نماهنگ "بابا نیامد" منتشر شد

به گزارش روابط عمومی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، این نماهنگ در دومین همایش "نوای پروانه ها، در دبستان دخترانه حقیقت تهران به مناسبت روز جهانی کودک توسط گروه سرود رایة الزهرا اجرا شد. همزمان دانش آموزان این مدرسه با نثار گل به تصویر شهید رنجکش یاد این پدر را که توسط تروریست های جنایتکار منافقین در سال 1361 به شهادت رسیده گرامی داشته و با فرزند ایشان که به دلیل تالمات روحی پس از گذشت سالیان قادر به خواندن روایت شهادت پدرش هم نبود، ابراز همدردی و ادای احترام کردند.

جنبش کودکان برای کودکان، با این نماهنگ، در صدد است تا با بهره گیری از هنر، صدای بغض در گلو مانده کودکان آسب دیده از تروریسم را تقویت نموده و یاد آنها را گرامی بدارد.

این جنبش از تمامی فعالان حوزه هنر و صاحبان ذوق کودکانه درخواست دارد در جهت ترویج حقوق کودکانی که صدای شکسته شدن قلب کوچک آن ها را کسی نشنیده با دیگر تولیدات هنری یاری کنند.

این نماهنگ در حسابهای کاربری انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار