در پیامی به مناسبت برگزاری دومین یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی (طرح ملی لاله‌های روشن)؛

حاجی میرزایی: شهید والاترین نشان بر پیکر هستی و شهادت زیباترین غزلی است که از لب‌های سرخ حقیقت می‌تراود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت برگزاری دومین یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی (طرح ملی لاله‌های روشن)؛ شهید را والاترین نشان بر پیکر هستی و شهادت را زیباترین غزلی دانست که از لب‌های سرخ حقیقت می‌تراود.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: شهید والاترین نشان بر پیکر هستی و شهادت زیباترین غزلی است که از لب‌های سرخ حقیقت می‌تراود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

فرهنگیان گرانقدر و دانش‌آموزان شهید، ساحت تعلیم و تربیت را به آسمان مقدس شهادت پیوند دادند تا عزت و اقتدار و امنیت کشور و دستاوردهای والای انقلاب را با نثار خون خود تضمین نمایند، شهید والاترین نشان بر پیکر هستی و شهادت زیباترین غزلی است که از لب‌های سرخ حقیقت می‌تراود.

امروز در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و چهلمین سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای والا مقام فرهنگی و دانش‌آموز، سبک بالان عاشق و خورشید شناسی که درس عشق و آزادگی را با نثار خون خود ترجمان نمودند گرامی می‌داریم.

برگزاری دومین دوره طرح ملی (لاله‌های روشن) یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی با عنوان: (40 هزار شهید، 40 هزار یادواره، 40 هزار مدرسه) طرحی مؤثر و تلاشی ارزشمند در جهت صیانت از میراث گران‌بهای شهدای معزز و ترویج فرهنگ غنی و حیات‌بخش ایثار و مقاومت و شهادت است.

اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی هم‌زمان با هفته بزرگداشت بسیج مستضعفین به روح بلند و آسمانی شهدای گران‌قدر سلام و درود بی‌پایان هدیه می‌کنیم و باافتخار از یکایک خانواده‌های معظم و یادگاران شهدای عزیز که فرزندان و عزیزان خود را فدای کشور نمودند قدردانی می‌نماییم.

همچنین از دست‌اندرکاران برپایی این یادواره باشکوه در ادارات کل آموزش و پرورش و مدارس سراسر کشور که این فرصت تربیتی را به‌عنوان مکتب و مدرسه‌ای درس‌آموز برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور ایران بزرگ اسلامی فراهم نمودند، سپاسگزاری می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار