پیام تبریک مقامات و مسئولان به مناسبت هفته بسیج؛

حاجی زاده:بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیزی را به نمایش گذاشته است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ، وزیر اطلاعات و مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام هایی هفته بسیج را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حاجی زاده:بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیزی را به نمایش گذاشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در این پیام افزود: هفته بسیج یادآور از خود گذشتگی و جانفشانی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را بنا نهاد؛ این نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه جانبه آن پیر فرزانه بود.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را از بدو تاسیس به نمایش گذاشته و به اعتراف دوست و دشمن مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است، شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته‌ای دارد که اگر شناخته شود و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد می‌تواند از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد و از این توانمندی‌ها می‌توان در عرصه‌های سازندگی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و دیگر زمینه ها که باید شناخته شود، استفاده کرد.

وی در این پیام می افزاید: بسیج بهترین پشتوانه علمی، فرهنگی و دفاعی برای انقلاب مقدس الهی است.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: اینجانب برخود لازم می‌دانم هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان جان برکف و ولایت مدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مسالت دارم.

شاهد افول قدرت دشمنان بسیج و آمریکای جهان‌خوار هستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل با تبریک این روز به بسیجیان و فرمانده شهید جبهه مقاومت تاکید کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که پس از گذشت چهار دهه از فرمان امام خمینی عزیز و در دوران زعامت امام خامنه‌ای شجره طیبه بسیج چون خورشید در ایران و جهان می‌درخشد و جهان‌ اسلام‌ از میوه‌های این درخت تناور استفاده بهینه می‌کند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی در این پیام افزود: خداوند بزرگ و عزیز را شاکرم که امروز نام بسیج یادآور نام مجاهدان سترگی است که آدم و عالم به عظمت آنان سر تعظیم فرود می‌آورند و به وجود بسیج و بسیجی مباهات می‌کنند.

وی اظهار داشت: خداوند بزرگ و مهربان را شاکرم که در هفته بسیج امسال شاهد شکوه عظمت و قدرت بسیجیان و شاهد افول قدرت دشمنان بسیج و آمریکای جهان‌خوار در جهان امروزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن روز که امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد خیلی‌ها حتی دوستانی باور نمی‌کردند که یک روز عطر بسیج مشام دوستان انقلاب اسلامی را در منطقه و جهان خوش‌بو می‌کند. امروز به لطف الهی و به همت بسیجیان جهان اسلام؛ جهان از نعمت قدرت بسیج متنعم و شاهد پایه ریزی جبهه‌ای عظیم به حمایت از اسلام ناب محمدی (ص) است.

شیرازی خاطر نشان کرد: اینجانب هفته بسیج و همه این عزت و سربلندی شکل گرفته از عظمت بسیج را به تمامی بسیجیان ایران و جبهه مقاومت، خصوصا به بسیجی بزرگ جهان اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تبریک عرض می‌کنم و متواضعانه برابر شوکت آنان سر تعظیم فرود می‌آورم و دست یکایک بسیجیان سلحشور و مقاوم را می‌بوسم. از خداوند بزرگ خواهانم روز به روز بر عزت این شجره پاک بیفزاید و دشمنان بسیج و بسیجی را سرکوب و منکوب کند.

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی است

وزیر اطلاعات نیز با صدور پیامی تاکید کرد: بسیج مستضعفین که به امر خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد از همان آغاز منشاء خیر و برکات بی شماری برای اسلام و ملّت قهرمان و همیشه در صحنه بوده است.

سید محمود علوی اظهار داشت: این یادگار گران سنگ، تحت امر فرمانده معظّم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای خار چشم دشمنان اسلام بوده و در خنثی کردن توطئه‌های سپاه کفر و الحاد و ایضا در رشد و بالندگی کشور عزیزمان، همچنان خوش می‌درخشد و یقیناً تا همیشه تاریخ مایه افتخار و مباهات خواهد بود.

وی در این پیام خاطر نشان کرد: آری، هفته پر برکت بسیج یادآور دلاورمردی های از خود گذشتگانی است که در دوران پرافتخار دفاع مقدس، رتبه ممتاز مقام ایثار و شهادت را کسب کرده و همچنان در ستیغ قله رفیع کرامت ایستاده‌اند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز فرهنگ حق طلبانه بسیج، مرزهای اعتقادی را یکی پس از دیگری درنوردیده و به الگویی بی بدلیل برای آزادیخواهانی در سایر بلاد اسلامی مبدل کشته که چون دژی استوار در تقابل با مستکبرین صهیونیست صفت و مرتجعین زبون منطقه، پیروزمندانه ایستاده و نقشه‌های شوم آنان را خنثی می‌کنند.

علوی در این پیام افزود: اینجانب ضمن ابلاغ پیام سپاس و قدردانی سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به همراه جامعه اطلاعاتی کشور، فرا رسیدن هفته افتخار آفرین بسیج را به محضر مقام معظّم رهبری، بسیجیان دلاور و ملّت عزتمند ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و سلامتی و سرافرازی روزافزون این عابدان دلاور و شب زنده دار را از پیشگاه خداوند حفیظ آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار