کشف بیش از ۲۰تن کالای اساسی احتکارشده از پارکینگ یک خانه

تهران(پانا) - رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰ تُن روغن و آرد احتکار شده از پارکینگ خانه‌ای در جنوب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۲۰تن کالای اساسی احتکارشده از پارکینگ یک خانه

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در حاشیه اجرای این عملیات با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ در راستای برخورد با قاچاق کالا و هرگونه احتکار و اخلال در بازار طرح‌های مختلفی را به مرحله اجرا درآورده‌اند که در آخرین مورد عملیاتی از سوی ماموران کلانتری کیانشهر اجرا شد.

وی ادامه داد: در این عملیات ماموران پلیس از طریق منابع خبری از احتکار کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان با خبر شده و اقدام به بررسی صحت و سقم آن کردند که در جریان آن از صحت گزارش باخبر شده و مجوز عملیات را نیز از مقام قضایی دریافت کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: ماموران با حضور در محل اقدام به بازرسی از پارکینگ این واحد مسکونی کرده و در جریان آن بیش از ۱۰ تُن روغن نباتی و ۱۰ تُن آرد داخلی احتکار شده کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: برای این فرد به اتهام احتکار پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار