آمادگی کامل دانش آموزان هرمزگانی برای اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی

هرمزگان (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از آمادگی کامل دانش آموزان هرمزگانی برای اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی در روز هشتم آذر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل دانش آموزان هرمزگانی برای اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی

اسماعیل خرامیده در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان این استان همزمان با دانش آموزان سراسر کشور در روز هشتم آذرماه 99 با آمادگی کامل در مانور زلزله شرکت خواهند نمود .

وی افزود: تاکنون ۲۱ مرحله مانور زلزله اجرا شده و در حال آماده شدن جهت اجرای بیست و دومین مرحله مانور زلزله و ایمنی هستیم.

خرامیده با اشاره به اهمیت و نقش آموزش گفت: یک آموزش ساده و صحیح می تواند در مواقع حساس جان یک انسان را نجات دهد و این موضوعی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت.

وی در ادامه با بیان این موضوع که بیست و دومین مانور سراسری زلزله با توجه به شرایط بیماری کرونا نسبت به سالهای دیگر متفاوت برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: شیوه نامه و راهنمای اجرای مانور به ۲۲ منطقه و شهرستان های استان اعلام و مناطق و شهرستان ها نیز در فضای مجازی و گروه های دانش‌آموزی به ویژه در شبکه شاد اطلاع رسانی لازم انجام داده اند که همزمان با سراسر کشور و با پخش آژیر از رادیو در روز ۸ آذر ماه سال جاری دانش آموزان به همراه اعضای خانواده ها اقدام به پناه گیری مناسب و حفظ ایمنی خود در مقابل زلزله انجام خواهند داد.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان همچنین گفت: تاکید شده مسئولین و رابطین سازمان دانش آموزی مناطق و شهرستان ها ضمن هماهنگی های لازم با مربیان نسبت به ارسال مستندات که شامل تهیه فیلم، عکس و نقاشی می باشد پس از اجرای مانور به سازمان دانش آموزی استان ارسال نمایند.

خرامیده در پایان به اهمیت جایگاه خانواده ها اشاره نمود و بیان کرد: خانواده نقش بسیار موثری در اجرای صحیح و آموزش مناسب این مانور به عهده خواهند داشت که امید است در این امر خطیر اعضای خانواده ها در کنار هم در این مانور سراسری شرکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار