خانواده پیشتازان فارس امسال بزرگ تر و پرجمعیت‌تر از هر سال

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از افزایش آمار جذب دانش‌آموزان و مربیان عضو تشکل پیشتازان در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و افزود در سال قبل، 117 هزار نفر جذب دانش آموز داشتیم که امسال با وجود شرایط غیر حضوری مدارس، استقبال دانش‌آموزان بیشتر شده و نزدیک به ۱۲۲ هزار دانش‌آموز عضو تشکل پیشتازان شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خانواده پیشتازان فارس امسال بزرگ تر و پرجمعیت‌تر از هر سال

امید اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه این آمار در جذب مربی و مدیران مدارس نیز نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته است، گفت: در جذب مربی آمار مورد انتظار، 4509 نفر بود که عملا این آمار به 5586 نفر رسید و در جذب مدیران مدارس پیشتاز نیز آمار مورد انتظار 2 هزار و 931 نفر بود که پس از اتمام مراحل جذب و ثبت سامانه، آمار به 3 هزار و 653 نفر رسید.

او با تاکید بر اینکه هدف تشکیلات سازمان دانش‌آموزی، تربیت اجتماعی اعضا و آموزش زندگی گروهی و جمعی به آنان است تا دانش‌آموزان را برای زندگی آینده آماده کند، گفت: در سال تحصیلی 1400-1399 با توجه شرایط شیوع بیماری کرونا و آموزش غیرحضوری، این سازمان نیز با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوای آموزشی در این زمینه اقدام به آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان کرده است.

او گفت: با توجه به شرایط موجود و نیز پیشرفت لحظه به لحظه علم و تکنولوژی، قطعاً سازمان دانش آموزی با ابزارها و روش‌های مدرن در عرصه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان فعالیت می کند.

او ادامه داد: محتوای تولید شده توسط مربیان خبره و کارآزموده تهیه و ارائه می‌شود که همواره سعی شده در آثار تولیدی منش‌های تشکیلاتی و روش‌های صحیح یاری به یکدیگر، صرفه جویی، مشارکت، دین مداری و مسوولیت پذیری را با بیانی شیوا و در قالب‌های مختلف به دانش‌آموزان بیاموزیم.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی فارس نیز در ادامه با اشاره به اینکه پس از انجام ثبت نام دانش آموزان در سامانه جذب، تایید و گروه‌بندی آن‌ها در مدرسه توسط مدیر مدرسه انجام می‌شود، گفت: با توجه به استقبال بسیاری از مربیان و دانش‌آموزان سامانه جذب از روز دوشنبه 3 آذرماه به مدت 5 روز باز شده تا دانش‌آموزان و مربیان علاقمند به عضویت در این تشکل بتوانند عضویت خود را ثبت کنند که پیش‌بینی می‌شود این آمار افزایش یابد.

فاطمه عظیمی ادامه داد: خوشبختانه امسال با توجه به غیرحضوری بودن مدارس، استقبال از عضویت در این تشکل بیش از سال‌های قبل بوده و در تمام موارد از جمله جذب دانش‌آموز، مربی، مدیر و مدرسه تشکیلاتی رشد داشتیم.

او ادامه داد: کانال رسمی پیشتازان فارس در شبکه شاد، به منظور ارائه آموزش‌های تشکیلاتی و مهارتی، برگزاری جشنواره ها و مسابقات و برنامه های متعدد از ابتدای آذرماه فعالیت خود را آغاز کرده و اعضا و علاقمندان می‌توانند پس از ورود به پیام رسان شبکه شاد و جستجوی عبارت "پیشتازان فارس" و یا "pishtazanfars" از محتواهای این کانال استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار