مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری:

مانور زلزله امسال در بستر شاد انجام می شود

شهرکرد(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد بیست و دومین مانور زلزله امسال در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مانور زلزله امسال در بستر شاد انجام می شود

حبیب الله رضایی مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری در گفت و گو با پانا گفت: در جلسه ستاد بحران استانداری استان چهارمحال و بختیاری که در مدیریت ستاد بحران تشکیل شد بر اجرای مانور زلزله توسط دانش آموزان در فضای مجازی و تهیه محتواهای آموزشی و اجرایی، توسط معلمان و دانش آموزان تاکید شده و مقرر شد برنامه ریزی مدونی برای آموزش صحیح دانش آموران در مقابله با زلزله صورت گیرد.

وی افزود: دانش آموزان به محض شنیدن صدای آژیر که در صبح روز شنبه 8 آذرماه 99 از طریق رادیو سراسری پخش خواهد شد، نسبت به اجرای صحیح پناهگیری و خروج اضطراری در منزل اقدام و از این عملیات خود فیلم تهیه کرده و با حداکثر حجم 10 مگابایت، تا تاریخ 13 آذرماه از طریق شبکه شاد سازمان دانش آموزی مناطق و شهرستانها به دبیرخانه مانور ارسال کنند.

وی همچنین اضافه کرد: دانش آموزان و همکاران ما تا به امروز از اجرای این طرح بصورت مجازی و در بستر شبکه شاد استقبال خوبی کرده اند و در هر شبانه روز بیش از یکصد محتوای اجرایی، آموزشی در خصوص ایمن سازی اجزای غیر سازه ای، پناه گیری صحیح، خروج ایمن و اضطراری در قالب های نقاشی، موشن گرافی، اینفو گرافی و کلیپ به گروه های تشکیل شده در شبکه شاد ارسال کرده اند و این آمار رو به افزایش است.

رضایی در خصوص اثر بخشی اجرای مانور در شبکه شاد گفت: به دلیل اینکه مراحل اجرای مانور در منزل صورت می گیرد قطعاً اولیای دانش آموزان هم بصورت مستقیم با جدیدترین روش های پناهگیری و خروج ایمن در خانه آشنا خواهند شد و ما بهتر به اهداف آموزشی خود در این خصوص خواهیم رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار