معاون آموزش ابتدایی:

پوشش ۱۰۰ درصدی نوآموزان پیش دبستانی درخوزستان دستاورد بسیار ارزشمندی است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از عملکرداستان خوزستان برای داشتن بالاترین آمار نوآموز پیش دبستانی پیشگام اجرای طرح توسعه کمی و کیفی دوره پیش دبستانی در کشورتقدیر کرد‌.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پوشش ۱۰۰ درصدی نوآموزان پیش دبستانی درخوزستان دستاورد بسیار ارزشمندی است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی، رضوان حکیم زاده در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دوره پیش دبستانی به عنوان مهمترین مانع در برابر پدیده بازماندگی از تحصیل از اهمیت بالایی در اجرای برنامه های عملکردی برخوردار است و بر همین اساس نرخ رشد پیش دبستانی در استان خوزستان در سنوات گذشته افزایشی بوده است.

وی با اشاره به دو زبانه بودن بخشی از جمعیت دانش آموزی در استان خوزستان؛ خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی در این استان دو زبانه می تواند بهترین اثربخشی را در ارتقای شاخص های آموزشی ایفا کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: بر اساس ارزشیابی های صورت گرفته از دانش آموزان دوره چهارم ابتدایی، میانگین نمره دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را گذارنده بودند با دانش آموزانی که این دوره را سپری نکرده اند اختلاف معناداری داشت که نشان از اهمیت بالای اجرای این طرح در سطح کشور است.

حکیم زاده در پایان یادآور شد: پوشش ۱۰۰ درصدی نوآموزان پیش دبستانی در استان خوزستان دستاورد بسیار ارزشمندی است که شایسته تقدیر و تشکر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار