بازدیدسرزده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارتهران از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

ابتلای ۱۵ درصد از کارمندان استان تهران به کرونا

تهران (پانا) - عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در بازدید سرزده از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ درصد از کارمندان دستگاه‌های دولتی این استان به کرونا مبتلا شده اند، از استمرار روند بازرسی های سرزده از ادارات خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ابتلای ۱۵ درصد از کارمندان استان تهران به کرونا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، غلامرضا عباس پاشا در حاشیه بازدید از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه های دولتی تهران اظهار کرد: به دستور و تاکید استاندار تهران در بازرسی سرزده از دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی دولتی امروز به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و رئیس بازرسی استانداری تهران از تعدادی ادارات دولتی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید شد.
وی ادامه داد:‌ طبق گزارشات واصله در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران به سبب رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و سازمانی تنها یک درصد از کارکنان این اداره کل با کرونا مبتلا هستند که این اداره کل با اقدامات جدی بهداشتی منجر به قطع زنجیره انتقال شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان کرد:‌ برابر بررسی های انجام شده در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران به سبب وجود خدمات ضروری شاهد افزایش مراجعین بودیم و همچنین در ورودی این اداره کل مشاهده کردیم که جمعیت زیادی حضور دارند.
عباس پاشا سپس گفت: گرچه هم اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و هم اداره کل ثبت اسناد و املاک در رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقداماتی انجام دادند اما در این بازدید مشاهده کردیم که ۳ نفر از کارکنان اداره کل اسناد از ماسک استفاده نمی کردند که برای اولین بار با تذکر کتبی و درج در پرونده مواجه شدند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در محل استانداری تهران مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی برای پیگیری کارهای اداری در رفت و آمد هستند ۲۰ درصد کارمندان استانداری به کرونا مبتلا شدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران افزود: بنابر تاکیدات استاندار تهران تمامی ادارات دولتی در زمینه رعایت بهداشت فردی و سازمانی و همچنین رعایت ۵۰ درصدی دور کاری کارمندان رصد و نظارت می شوند و کارمندانی که استفاده از ماسک و یا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند در مرحله اول با تذکر کتبی و درج در پرونده و در مرحله بعدی با کسر از حقوق مواجه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار