جدیدترین شماره نشریات رشد « مشاور مدرسه و زیست شناسی» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه‌های رشد «آموزش زیست شناسی و آموزش مشاور مدرسه» از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد « مشاور مدرسه و زیست شناسی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصلنامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

رشد مشاور مدرسه

یکصد و ‌سی‌امین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش مشاور مدرسه (دوره شانزدهم، پاییز 1399) از گروه فصلنامه‌های علوم انسانی رشد، ویژه معلمان، دانشجو معلمان، مشاوران مدرسه و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. مخاطبان فصلنامه رشد آموزش مشاور مدرسه مطالبی از گنج مشاوره؛ مشاور، سوزنبان تحول؛ وقتی آرش گل زد؛ منِ مشاور؛ کیمیای درون؛ مشاور نامرئی؛ امان از مدرسه، نان و لبخند، مشاوره مجازی؛ مدیریت خشم؛ مدیریت اندوه؛ تاب آوری؛ راز سرزندگی و ... را می‌خوانند.

رشد زیست شناسی

همچنین یکصد و پانزدهمین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش زیست شناسی (دوره سی و چهارم، پاییز 1399) از گروه فصلنامه‌های علوم پایه و فنی رشد برای معلمان، دانشجو معلمان، دبیران فیزیک و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد آموزش فیزیک مطالبی از جمله: تبدیل و تغییر؛ ما و شم؛ آموزش در حضور کووید - 19؛ آزمایش هایی ساده برای کلاس درس شم؛ تولید و اجرای آزمون های الکترونیک هوشمند و تعاملی زیست شناسی؛ آموزش فعالیت های عملی؛ موزه ها و بازدیدهای مجازی؛ بالا رفتن از نردبان گذری بر طبیعت؛ نوسازی زبان زیست شناسی؛ نگاهی تاریخی به سیر نوواژگان وارده در کتاب های علمی و درسی زیست شناسی و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش مشاور مدرسه به سردبیری هانیه ملکی و فصلنامه رشد آموزش زیست‌شناسی به سردبیری محمد کرام‌الدینی و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت دریافت این مجلات می‌توانند از طریق لینک https://www.roshdmag.ir/u/22h مجلات فوق را دریافت کنند می‌باشد. (لینک آرشیو مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 فایل PDF تمام مجلات رشد در این بازه زمانی به صورت رایگان در سایت منتشر شده‌ است.)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار