با موافقت نمایندگان؛

طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ به کمیسیون برنامه ارجاع داده شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ را برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دادند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ به کمیسیون برنامه ارجاع داده شد

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح احکام کلی ویژه 1400 با بازگشت این طرح طبق ماده 152 آیین‌نامه با اکثریت آرا موافقت کردند.

محمدباقر قالیباف پیش از ورود به دستور توضیح داد: بحث احکام بودجه از موضوعات مهمی است که کمیسیون برنامه و بودجه با زحمت زیاد در 12 بند آن را بررسی کرد و به صحن آورد. تاکنون 4 بند از آن در جلسات علنی مورد بررسی قرار گرفته و از سوی نمایندگان پیشنهادات، الحاقات و ابهامات زیادی مطرح شد و وقت قابل توجهی از مجلس گرفته شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و کوتاه بودن زمان جلسات صحن علنی بررسی تمام پیشنهادات وقت زیادی از صحن مجلس می‌گیرد، بهتر است طرح احکام کلی بودجه 1400 به کمیسیون برگردد تا پیشنهادات و ابهامات در جلسات کمیسیون بررسی و رفع شود و سپس در صحن علنی مجدد بررسی شود.

نمایندگان مجلس بازگشت طرح مذکور به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات طبق ماده 152 آیین‌نامه را پذیرفتند، همچنین احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد که کمیسیون تا روز یکشنبه هفته آینده فرصت دارد نتیجه بررسی را اعلام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار