پیام تسلیت بحری‌زاده در پی درگذشت مدرس نمونه کشوری در تشکیلات پیشتازان

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی درپی درگذشت مجید جعفری مدرس نمونه کشوری در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام  تسلیت بحری‌زاده در پی درگذشت مدرس نمونه کشوری در تشکیلات پیشتازان

متن پیام اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تاسف، سازمان دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران، یکی از سرمایه‌های ارزشمند خود، رزمنده دوران دفاع مقدس و جانباز سرافراز اسلام، استاد مجید جعفری را از دست داد.

مرحوم جعفری، معلمی دلسوز، بسیجی دلسوخته، مربی کاردان و از مدرسان توانا و نمونه کشوری در تشکیلات دانش آموزی پیشتازان بود که پس از ادای دین در جبهه نبرد حق علیه باطل، به جهاد فرهنگی و تربیتی در سنگر تعلیم و تربیت پرداخت و وجود پرفروغش چراغ راه جوانان و نوجوان عزیز کشور بود و سرانجام به سوی یاران شهیدش پر کشید. یقینا"شاگردان ایشان، آموزه‌های ارزشمند وی را بویژه در اردوهای ملی پیشتازان، که سرشار از عشق به اسلام، انقلاب و آینده سرافراز ایران اسلامی بود، به گوش جان خواهند سپرد و نام و خاطره این مربی عزیز و معلم مهربانی را به نیکی یاد خواهند کرد. اینجانب ضمن تسلیت به خانواده داغدار ایشان، مربیان و اعضای خانواده بزرگ سازمان دانش آموزی کشور، غفران و رحمت واسعه الهی را برای ایشان مسئلت دارم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار