کسب رتبه برتر استانی اسلامشهر در پویش کتاب‌خوانی نامه به نویسنده

اسلامشهر (پانا) - پویش کتاب‌خوانی نامه به نویسنده که همزمان با هفته ملی کودک در نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۹ شروع به کارکرده بود، با دریافت ۲۵۲۱ نامه از استان‌های کشور به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر استانی اسلامشهر در پویش کتاب‌خوانی نامه به نویسنده

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا در این رابطه اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی کودک، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری نهادها و سازمان‌های دولتی و تشکل‌های مردمی، استانها و دفتر یونیسف در ایران پویش کتاب‌خوانی نامه به نویسنده را برگزار کرد.

او افزود: هدف از این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها و استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی در جهت ترویج اجتماعی فرهنگ کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌ و گو پیرامون کتاب‌هایی است که خوانده‌اند و همچنین این طرح فرصتی برای ارتباط بیشتر بین کودکان، نوجوانان و نویسندگان را فراهم آورد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: در میان شهرها و روستاهای شرکت‌کننده در این پویش شهرستان اسلامشهر با ۳۳۵ نامه، در سطح شهرستان‌های استان تهران رتبه برتر استانی را کسب کرد.

او خاطر نشان کرد: شهرستان رامهرمز از استان خوزستان با ۱۱۷ نامه، شهریار از استان تهران با ۱۰۵ نامه، ساری از استان مازندران با ۷۷ نامه، یزد با ۷۵ نامه، ابرکوه از استان یزد با ۷۱ نامه، سنندج از استان کردستان با ۶۲ نامه، روستای ابویسان از خراسان رضوی با ۵۵ نامه و نکا از استان مازندران با ۵۵ نامه بیشترین تعداد نامه‌های ارسالی در پویش کتاب‌خوانی نامه به نویسنده را دارا بودند.

زارعی بیان کرد: در این پویش استان تهران با ۵۱۶ نامه، مازندران ۲۰٧، خوزستان ۱۹۷، یزد ۱۹۳، کرمان و جنوب کرمان با ۱۸۵، بوشهر ۱۳۷ و همدان با ۱۲۵ نامه بیشترین شرکت‌کنندگان را داشتند.

خبرنگار : حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار