جشنواره فرهنگی هنری فردا در منطقه قرچک کلید خورد

قرچک ( پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا با رشته‌ها و گرایش‌های معطوف به شرایط‌برگزاری مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری فردا در منطقه قرچک کلید خورد

جلسه هماهنگی سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس فرهنگی هنری، مدیر و مربیان کانون ملائک و کارشناس اردوهای شهرستان قرچک برگزار شد.
مهدی دهقانی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک اظهار کرد: شیوه‌نامه اجرایی جشنواره به مدارس ابلاغ شد. هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری گسترده و پوشش حداکثری دانش‌آموزان در این جشنواره با مدارس انجام شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک تاکید کرد: برگزاری سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در سال تحصیلی 1400-1399 و با توجّه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید‌19 و لزوم رعایت تمامی پروتکل­های بهداشتی و مراقبت از سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان، ضمن تاکید بر اجرای دقیق در رشته‌ها و گرایش‌­های جشنواره که معطوف به شرایط برگزاری غیرحضوری است صرفاً ویژه سال تحصیلی جاری به تمامی مدارس ابلاغ شد.
او افزود: در کلیه گرایشها و رشته های جشنواره امسال تاکید بر اجرای اثر به صورت تک نفره و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مورد انتظار است.
دهقانی تاکیدکرد: ثبت نام در جشنواره و ارسال آثار در جشنواره فرهنگی هنری فردا کماکان از طریق سامانه همگام برنامه­‌ریزی شده است و می‌­بایست از این سامانه استفاده شود.
مهدی دهقانی در پایان افزود: کانال جشنواره فرهنگی هنری در شبکه شاد نیز به نشانی fardafestiva @ برای اطلاع‌­رسانی اخبار و برنامه‌های جشنواره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار