معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

دقت و سلامت مالی باید همیشه در دستور کار باشد

تهران(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره آموزش غیر حضوری حسابداری تعهدی عاملین ذیحساب مناطق 21 گانه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دقت و سلامت مالی باید همیشه در دستور کار باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به ضرورت توجه به مسائل آموزشی و آگاهی بخشی در زمینه‌های لازم به همکاران گفت: جلسه آموزشی حسابداری تعهدی عاملین ذیحساب مناطق تابعه با حضور عاملین ذیحساب و کارشناسان مناطق تابعه به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

او با تاکید بر نظارت مالی بر مدارس و اجرای دقیق قوانین مربوط به هزینه کرد مالی ،اظهار کرد: دقت و سلامت مالی باید همیشه در دستور کار باشد و توجه داشته باشیم که هیچ حقوقی از کسی ضایع نشود.

بهارلو با اشاره به اینکه هم نیروها و هم برنامه ها باید متناسب با دانش روز به روزرسانی شوند، تصریح کرد: در دنیای پرشتاب امروز اگر نتوانیم خود را با حرکت علم و دانش وفق دهیم، از مدار توسعه و پیشرفت خارج شده ایم.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر بهره گیری از تکنولوژی های نوین خاطرنشان کرد: امروز و در دوران شیوع جهانی بیماری کرونا به فصل جدیدی از آموزش وارد شدیم که نیازمند استفاده بیشتر از فضای مجازی و توسعه دولت الکترونیک هستیم.

در این جلسه نرم افزار حسابداری تعهدی عاملین ذیحساب به طور جامع و کامل به شرکت‌کنند‍‍گان آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار