دستگیری٧١٣ سارق در طرح رعد ٣٩

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت دَر طرح رعد ٣٩ از دستگیری ٧١٣ نفر از سارقان، مالخران و فروشندگان مواد مخدر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری٧١٣ سارق در طرح رعد ٣٩

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در اجرای طرح رعد ٣٩ بیان داشت: در ادامه سلسله مراتب ارتقا امنیت در پایتخت، طرح رعد ٣٩ بــا تلاش همکاران، کار اطلاعاتی و انجام اقدامات توسط پلیس و کلانتری های ٨٤ گانه برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ٧١٣ نفر از سارقان، مالخران، فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی دَر طرح رعد ٣٩ دستگیر شدند که از این تعداد ٢ هزار و ٧٠٠ اموال مسروقه مردم کشف شد.

وی افزود: ١١٢ دستگاه خودرو، ٦٦ موتور سیکلت، یک و نیم میلیارد تومان از اموال مردم، ٩ قبضه سلاح جنگی و ١٤ قبضه سلاح سرد نمونه ای از این کشفیات است.

سردار رحیمی بــا اشاره به تعطیلی ٢ هفته ای تهران، تاکید کرد: انصافا مردم و اصناف دَر این چندروز بسیار خوب عمل کردند و طبق گزارش شب گذشته، بیش از ٧٦ درصد مردم دَر ترددهای شهری دَر شب محدودیت ها را رعایت کردند، عنوان داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۳۶ حکم قضائی به مرحله اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه به غیر از پلیس هیچ دستگاهی نمی‌تواند خودروها را جریمه کند و آماری در این خصوص ارائه دهد، افزود:بیش از ۹۵ درصد از اصناف در این طرح همکاری کرده‌اند و برخی از اصناف که کار ضروری دارند برای لحظه‌ای به مغازه خود مراجعه کرده و مجدداً مغازه را می‌بندند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه مردم عزیز اگر تخلفی را مشاهده کردند می توانند علاوه بر شماره ١٩٠ بــا ١١٠ هم تماس بگیرند، گفت: افراد برای مجوز تردد باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند اما اگر فردی مجوز گرفت و به اشتباه جریمه شد، می‌تواند به مراکز ده گانه اعتراضات پلیس راهور در پایتخت مراجعه کند تا جریمه او را پاک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار