آلودگی هوای مناطق پرتردد تهران طی امروز

تهران (پانا) - کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۴ آذر ماه) در محدوده قابل قبول است این در حالیست که پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد پایتخت طی امروز و فردا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آلودگی هوای مناطق پرتردد تهران طی امروز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از آن است که صبح امروز ( ۴ آذر ماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و همزمان با آغاز تردد خودروها در برخی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

طی روز با حاکمیت جو آرام شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد بنابراین در شامگاه با افزایش ترافیک و درنتیجه تجمع ذرات معلق پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

عدم وزش باد مؤثر در صبح فردا (۵ آذر ماه) همراه با افزایش ترافیک باعث می‌شود در بیشتر مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد. با تداوم این شرایط جوی طی روز احتمال می‌رود بر غلظت آلاینده‌ها افزوده شود و کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی بماند.

در اواخر وقت فردا (۵ آذر ماه) نیز با افزایش غلظت ذرات معلق ناشی از ترافیک شبانگاهی و حاکمیت جو پایدار برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۱۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۰ است‌ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار