اجرای طرح غربالگری سردار شهید قاسم سلیمانی در گیلان آغاز شد

رشت ( پانا) - پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان با اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح غربالگری سردار شهید قاسم سلیمانی در گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ فرمانده سپاه قدس گیلان اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی را با شعار « هر پایگاه بسیج ، یک مرکز بهداشت » برای پیشگیری هرچه بیشتر از ابتلا به ویروس کرونا دانست و گفت: این طرح از امروز در گیلان آغاز شد و تا 15 فروردین 1400 ادامه دارد.

سردار عبدالله پور، با اشاره به اینکه مسوولان کشوری به این جمع بندی رسیدند که برنامه تدافعی و درمان به تنهایی کارساز نیست، افزود: با تجدیدنظر در راهبردهای انتخابی این طرح از اساس برپایه پیشگیری بنا نهاده شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح غربالگری شهید سلیمانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بسیج مستضعفان و با همکاری گسترده مجموعه دستگاه های دولتی اجرا می شود و بطور قطع یاری مردم برای اجرای بهینه آن لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در یکی از محله های رشت از 10 روز قبل بطور آزمایشی به اجرا درآمده است، مراحل سه گانه اجرای این طرح را تبیین کرد و گفت: سه مرحله قرنطینه خانگی، قرنطینه هتلی و اعزام به بیمارستان، برای سه گروه بیمار با شرایط مختلف از کم به بیشتر اجرایی می شود.

سردار عبدالله پور، افزود: در شرایط قرنطینه نیازهای خدماتی، آموزشی، درمانی و پشتیبانی بیماران ازسوی گروه های مختلفی که مشخص شده برطرف خواهدشد.

وی گفت: رسیدگی به همه موارد و مشکلات کسانیکه در قرنطینه قرارگرفته و یا بستری می شوند از آموزش، مراقبت های پزشکی و بهداشتی و درمان گرفته تا دغدغه های اشتغال و درآمدزایی را برعهده مجریان این طرح خواهدبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار