روز سوم محدودیت‌های کرونایی: 141 بیمار جدید در مازندران شناسایی شدند

ساری (پانا) - در حالی روز گذشته به عنوان روز دوم اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی شامل تعطیلی برخی از مشاغل، 177 بیمار جدید در مازندران شناسایی شده بودند، در شبانه‌روز گذشته این عدد به 141 نفر کاهش یافت.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
روز سوم محدودیت‌های کرونایی: 141 بیمار جدید در مازندران شناسایی شدند

امروز روز سوم اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی شامل تعطیلی برخی مشاغل و محدودیت‌های ترافیکی است. مازندران سه شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی و 19 شهرستان با وضعیت نارنجی کرونایی دارد.

در شبانه‌روز گذشته ۱۴۱ بیمار جدید با احتمال ابتلا به بیماری کووید ۱۹ شناسایی و در بیمارستان‌های استان مازندران پذیرش شدند که از این تعداد 107 بیمار در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 34 نفر نیز در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شده‌اند.

در حال حاضر در مجموع 660 بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 160 نفر نیز در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند که مجموع بستری‌شدگان را به عدد 820 نفر می‌رساند.

در این مدت 166 نفر نیز مرخص شده‌اند و 206 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مازندران هنوز وارد پیک سوم همه‌گیری کرونا نشده است و طرح محله محور سردار شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا، در این استان آغاز شده است که دو بخش دارد. هلال احمر متولی یکی از بخش‌ها است که درآن میزان شناسایی افراد بیمار گسترش و مبتلایان غیر از بیماران سرپایی و بستری شناسایی می‌شوند. بخش دیگر به سازمان بسیج محول شده است و از آن‌جایی که بیماران قرنطینه شده نیازمند خرید مایحتاج زندگی هستند در این طرح بسیج کمک های لازم را انجام می‌دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز اعلام کرد که در هشت ماه اخیر ۵۵ هزار بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در مازندران ردیابی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار