شهرداری ملزم به ایجاد موزه کودکان در پایتخت شد

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران شهرداری را ملزم به ایجاد موزه‌های کودکان در پایتخت کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری ملزم به ایجاد موزه کودکان در پایتخت شد

در جریان دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران بررسی طرح الزام شهرداری تهران به تامین زیرساخت‌ها و تسهیل سرمایه‌گذاری در طراحی، احداث و بهره‌برداری از موزه‌های کودکان در شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

محمد جواد حق‌شناس در تشریح این طرح گفت: براساس قانون شورای شهر، مدیریت شهری باید فضاهای فرهنگی برای شهروندان به خصوص کودکان را توسعه دهد و در مصوبه شهر دوستدار کودک نیز ایجاد موزه بازی و اسباب بازی برای کودکان مورد تاکید قرار گرفته بود.

او ادامه داد: برهمین اساس امروز طرحی را تهیه کردیم که براساس آن شهرداری ملزم به تاسیس موزه کودکان شده است که در این راستا شهرداری علاوه بر این که باید این موزه را ایجاد کند باید برای بخش‌های مختلف تسهیل‌گری کرده و نحوه‌ مشارکت با آن‌ها را نیز مشخص کند.

حق‌شناس گفت: شهرداری باید دستورالعمل الزام تاسیس موزه کودکان تهران را ظرف سه ماه باید به شورای شهر بفرستد و نظارت بر حسن اجرای این مصوبه برعهده کمیته شهر دوستدار کودک خواهد بود.

اعضای شورای شهر تهران به طرح الزام شهرداری تهران به تامین زیرساخت‌ها و تسهیل سرمایه‌گذاری در طراحی، احداث و بهره‌برداری از موزه‌های کودکان رای مثبت دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار