ارزش سهام عدالت افزایش یافت

تهران (پانا) - ارزش واقعی سهام عدالت که در ماههای گذشته تحت تاثیر روند نزولی بورس قرار گرفته و کاهش یافته بود، با صعودی شدن حرکت شاخص کل بورس، افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ارزش سهام عدالت افزایش یافت

به گزارش ایسنا، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۳۱ شهریورماه، کمی بیشتر از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. درواقع ارزش واقعی سهام عدالت چه با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، چه با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی و چه با ارزش اولیه یک میلیون تومانی، بعد از مردادماه کاهشی بود.

این درحالی است که طی حدود ۱۰ روز گذشته که شاخص بورس صعودی بود، ارزش واقعی سهام عدالت نیز افزایش یافت؛ به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی در چهارشنبه هفته گذشته بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که نسبت به دو هفته قبل بیش از یک میلیون تومان افزایش یافت.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون، ۵۳۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان در روز شنبه، به ترتیب ۲۲ میلیون و ۱۹۰، ۱۱ میلیون و ۷۸۰ و ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

البته این مباحث درحالی مطح می شود که فعلا و تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار