پیام اداره کل امور شاهد و ایثارگران به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج سرآمد تمام انجمن‌های بشری است

تهران (پانا) - در پیام اداره کل امور شاهد و ایثارگران به مناسبت هفته بسیج آمده است که بسیج سرآمد تمام انجمن‌های بشری است که شعار، منش و رفتارش در بعد اجتماعی مصداق ‹‹ اِنّما نُطعمُکم لوجهِ الله لا نریدُ منکم جزاءً ولا شُکوراً ›› است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج سرآمد تمام انجمن‌های بشری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، محمد رضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، درپیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، شکوه و سربلندی ایران اسلامی را مرهون مجاهدت زنان، مردان، جوانان، دانش آموزان و معلمان برومندی دانست که در مدرسه انسان ساز بسیج، درس عشق و ایثار و خدمت آموختند وبه آن جامه عمل پوشاندند.

متن پیام به این شرح است:

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران حامل مفاهیم معرفتی عمیق و وسیعی از آموزه های انسانی، اخلاقی و قرآنیاست و یکی از زیباترین آموزههای این مفاهیم انسان ساز، ایثار، مقاومت، جهاد و ارزشمندی شهادت در قالب تشکیل بسیج مستضعفین می باشد. دقت و مطالعه در ماهیت شکل گیری بسیج، یگانه رمز موفقیت این تصمیم تاریخی می باشد که تمام توانانسان های حق گو و حق طلب را در برابر جبهه باطل بسیج کرد و امروز با گذشت بیش ازچهار دهه از شکل گیری آن، شاهد موفقیت های روز افزون آن، درعرصه های مختلف فرهنگی، نظامی و اجتماعی هستیم. بسیج سرآمد تمام انجمن های بشری است که شعار، منش و رفتارش در بعد اجتماعی مصداق '' انما نطعمکم لوجه الله لا نرید منکم جزاءً ولا شکوراً '' و دربعد فردی '' قل انَّ صلاتی و نسکی و محیای لله رب العالمین ''می باشد که با حضور آگاهانه و عاشقانه در صف مقدم دفاع از حقوق راستین بشر و مقاومت در برابر فزون خواهی مستبدان جور و ستم حضور دارد.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت زنان، مردان، جوانان، دانش آموزان و معلمان برومندی است که در مدرسه انسان ساز بسیج، که با فرمان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) تأسیس و با رهبری خردمندانه ی رهبر معظم انقلاب، درس عشق و ایثار و خدمت آموختند وبه آن جامه عمل پوشاندند

هفته بزرگداشت بسیج را به محضر مقام معظم رهبری و همه ایثارگران و بسیجیان دلاور و حق طلب و خانواده ی معززشان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار