مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ؛

نسبت به تعلیم و تربیت همه دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم، مسئول هستیم

زنجان (پانا) - جلسه ویدیو کنفرانس روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی شورای معاونین در محل سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نسبت به تعلیم و تربیت همه دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم، مسئول هستیم

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات معلمان، مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق استان گفت: اولین کاری که باید سرلوحه امور قرار گیرد، نظم و انضباط است که این نظم باید در کار و فکر جاری باشد.

مظفری در ادامه افزود: باید آمار دقیق از دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد در سطح منطقه و همچنین آماری از عدم دسترسی آنان به اینترنت و ابزارهای ارتباطی از جمله گوشی هوشمند تهیه گردد تا به دانش آموزانی آموزش به شبکه شاد و آموزش تلویزیونی دسترسی ندارند، راهکارهای جایگزین اتخاذ شود.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت آموزش در دوره ابتدایی اظهار داشت: آموزش دانش آموزان کلاس اول ابتدایی مورد توجه قرار گیرد و آموزش این دانش آموزان به خصوص درروستاهای محروم و دوردست باید به صورت ویژه مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه بسته های حمایتی آموزشی و تولید محتوای آموزشی باید قابل استفاده برای دانش آموز باشد، ابراز داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، باید عدالت آموزشی مورد توجه جدی ما قرار گیرد، پس نسبت به تعلیم و تربیت همه دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم ما مسئول هستیم و باید نسبت به آموزش آنها با راهکارهای عملیاتی اقدام شود.

مظفری با اشاره به همکاری ادارات با ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: هرگونه فعالیت در این خصوص باید با مصوبه ستاد صورت گیرد و با توجه به ظرفیت های قانونی و در حیطه توانایی آن اداره در کنار سایر دستگاه ها با ستاد کرونای شهرستان همکاری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید به حفظ شان و جایگاه معلم، تصریح کرد: ما باید همواره حرمت معلمان را حفظ کنیم و همه ما خدمتگزار معلم هستیم و نباید در مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت حوزه کاری خود نگاه منطقه‌ای، جغرافیایی و یا حزبی داشته باشیم، هر کسی که دارای توانمندی و صلاحیت های اخلاقی و علمی باشد برای ما در اولویت است.

مظفری همچنین به تعامل مناسب و سازنده روسا ادارات آموزش و پرورش با سایر دستگاه ها و ارگان ها از جمله نمایندگان مجلس و فرمانداری ها تاکید کرد و اظهار داشت: از این ظرفیت ها در رفع مشکلات آموزش و پرورش منطقه ی خود استفاده نمایید و همچنین از ظرفیت خیرین در راستای تهیه اقلام مورد نیاز از جمله گوشی همراه برای بهرمندی دانش آموزان از شبکه شاد استفاده شود.

وی همچنین به داشتن ارتباط مستمر با مدیران مدارس و برقراری ارتباط دوستانه با همکاران اداری تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار