گذشت از قصاص قاتل بعد از 20 سال در ابهر

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اعلام این خبر گفت بهمن ماه سال 79 در جریان یک سرقت ودرگیری میان چند نفر جوان 18 ساله‌ای بر اثر ضربات متعدد به قتل می رسد و قاتل متواری و به مکان نامعلومی فرار می کند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
گذشت از قصاص قاتل بعد از 20 سال در ابهر

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام اسماعیل صادقی با بیان اینکه که بلافاصله دستور قضایی برای انجام تحقیقات و دستگیری قاتل صادر می شود، اضافه کرد: پیگیریها و تلاشها برای دستگیری ادامه می یابد تا اینکه قاتل 29 ساله در سال 1384 دستگیر و تحویل مقامات قضایی می شود .

رئیس شورای قضائی استان اظهار داشت: پرونده پس از انجام تحقیقات مقدماتی برای رسیدگی به شعبه 101 کیفری ابهر ارجاع و با توجه به قراین و اقرار قاتل رای قصاص صادر و پس از تأیید دیوان عالی کشور در آستانه اجرای حکم قرار می‌گیرد .

وی اضافه کرد: با تلاش و میانجیگری معاون دادستان و مجموعه اجرای احکام کیفری دادسرای ابهر پرونده قتل قبل از اجرای حکم در مورخه 1399/08/28 باگذشت اولیای دم ، قاتل از قصاص رهایی یافت .

صادقی نیارکی افزود : با صلح و سازش این پرونده تعداد رها یافتگان از قصاص در استان از اول سال جاری تا 29 آبان ماه به 9 نفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار