تشریح جزییات بیمه طلایی فرهنگیان

تهران (پانا) - مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد تا ۲۵ آبان ۹۹ تمام مبالغی که برای هزینه‌های درمانی فرهنگیان تحت پوشش بیمه طلایی یا تکمیلی بوده، پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تشریح جزییات بیمه طلایی فرهنگیان

به گزارش ایلنا، گودرز کریمی فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص محدودیت‌های پوشش بیمه طلایی فرهنگیان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش ساماندهی بهبود درمان فرهنگیان به عنوان بیمه تکمیلی یا بیمه طلایی است. وزارت آموزش و پرورش توانست در یک سال اخیر اقدامات و خدمات درمانی مازاد بر سهم بیمه درمانی فرهنگیان را سازماندهی و کنترل کند.

وی افزود: تعداد ۵۵۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد در بیمه فرهنگیان شاغل در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان هستند. اگر کسانی که بیمه‌ای غیر از طرف قرارداد ما دارند، برابر مصوبات هر چقدر که پرداخت نمایند در صورت ارائه اسناد پرداخت شده به شعب نمایندگی بیمه فرهنگیان در سراسر کشور هزینه آن در کمتر از یک هفته به حساب فرهنگیان ریخته می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: از آنجا که نگاه حمایتی در طول درمان برای فرهنگیان وجود دارد لذا توسط وزارت آموزش و پرورش کلیه هزینه های بیمارستانی؛ اعمال جراحی های تخصصی، درمان هزینه های کلینیکی، پاراکلینیکی به انضمام کلیه هزینه ویزیت پزشکان، هزینه نازایی و ناباروری برای زوجین فرهنگی فاقد فرزند، هزینه تهیه اعضای پیوندی و... بدون سقف برای کلیه فرهنگیان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قابل پرداخت است و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

کریمی فر خاطرنشان کرد: کلیه اعمال جراحی چشم پزشکی بدون سقف در حال اجرا است. سونوگرافی نیز جزو خدمات پاراکلینیکی بوده و بدون سقف ارایه می‌شود.

وی در خصوص هزینه‌های دندان پزشکی گفت: با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم لازم است که برای دندان پزشکی هزینه ای جداگانه در نظر گرفته شود البته که دندانپزشکی جزو تعهدات مالی نیست. اما سایر تعهدات در حوزه سلامت به همکاران ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان بیان کرد: تا ۲۵ آبان ۹۹ تمام مبالغی که برای هزینه‌های درمانی فرهنگیان تحت پوشش بیمه طلایی یا تکمیلی بوده پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار