طی نامه مکتوب صورت گرفت؛

قدردانی معاون حقوقی و امور مجلس از معلم اندیمشکی برای اهدای تبلت به دانش‌آموزان محروم

تهران (پانا) - معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش طی نامه مکتوب به تاریخ بیست و هفتم آبان ماه سال جاری ازحسین اسدی معلم و راهبر آموزشی مناطق روستایی شهرستان اندیمشک تشکر و قدر دانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی معاون حقوقی و امور مجلس از معلم اندیمشکی برای اهدای تبلت به دانش‌آموزان محروم

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، دراین تقدیر آمده است:

خبر اهدای 143 تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار روستایی و حاشیه ای اندیمشک از سوی جنابعالی که از محل ارثیه پدری تامین شده بود؛ بسیار تاثیرگذار و امیدوار کننده بود. تاثیرگذار از آن جهت که معلم، الگوی دانش آموز و جامعه است و امیدوار کننده از آن جهت که هستند.

انسان های فداکاری که هرآنچه از مادیات و معنویات دارند در راه تربیت و تعلیم نسل آینده ساز کشور به کار می گیرند. واقعیت آن است که توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت.

بنابراین از فعالیت های خیرخواهانه شما معلم فداکار در کمک به دانش آموزان محروم اندیمشک و همچنین برنامه ریزی برای ساخت مدرسه در روستای کرتل در بخش الوار گرمسیری صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می کنم.

بدون شک این امر پسندیده و ارزشمند موجب رضایت حق تعالی و مردمان نیک اندیش خواهد شد. سلامت، سعادت و توفیق روز افزون شما و خانواده محترم تان را از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار