سعید آذری: محمود فکری اخلاق و انسانیت را نابود کرد؛ با او برخورد مدنی می‌کنم

به جای آن آقا از مردم عذرخواهی می‌کنم

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به فحاشی سرمربی استقلال علیه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فولاد واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سعید آذری: محمود فکری اخلاق و انسانیت را نابود کرد؛ با او برخورد مدنی می‌کنم

روز گذشته پس از دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه فولاد آره‌نا که با پیروزی 2 بر یک فولاد به پایان رسید، فیلمی در فضای مجازی از محمود فکری منتشر شد که در حال فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک است، اتفاقی که باعث شد تا کمیته انضباطی او را احضار کند و باشگاه فولاد هم رسماً اعلام کند که از این سرمربی شکایت خواهد کرد.

اما سعید آذری مدیرعامل نام آشنای فولاد خوزستان هم به صورت مجزا به این موضوع واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت:

فلسفه مربی آموزش است، احترام است و احترام به رقیب و احترام به خودی.

دیروز روز خوبی بود که متأسفانه بد تمام شد . فلسفه و جایگاه مربی ، معلم و استاد در هم کوبیده شد با الفاظی که انسان حتی از شنیدنش شرم دارد چه برسد به گفتنش . خانواده و نوامیس هر کس خط قرمز اوست و اینکه یک معلم و مربی که آموزش‌دهنده است در حالی که از خود بیخود شده است پا را روی اخلاق و اصول بگذارد و با توهین به نوامیس کلیه ارکان تیم رقیب سعی بر تخلیه روحی روانی خود کند و در کاهش فشار باخت دست به حرکات ناشایستی بزند که کلیت اخلاق و انسانیت را نابود کند را هیچ‌گونه نمی‌توان توجیه کرد . ای کاش فکری‌ها قبل از این هم توهین‌های ناموسی کمی فکر می‌کردند . البته دیروز روز سنگینی بود برای آن مرد توهین‌کننده ، کسی که نتوانست خودش را کنترل کند و ابتدا با بازیکن تیم خودی کارش به بگو و مگو کشید ، مشخص بود توهین به خانواده تیم رقیب برایش مهم نیست و به آسانی و مانند نقل و نبات در پایان بازی فحش و ناسزا نثار حریف می‌کند . البته ما میدانیم ،فرهنگ با اصالت آن باشگاه با این دست رفتارها مختلف است و هوادار با هویت و اصیل آن باشگاه نیز کاملاً با چنین رفتاری بیگانه است. این را گذشته نشان داده چون در همین مکتب بزرگان اخلاق‌مداری که اسطوره‌های این هوادار بوده‌اند پرورش یافته‌اند که مایه مباهات بوده‌اند .

هوادار ، قهرمان، مربی خودی و رقیب و هر آن‌کس که این ناسزاهای ناموسی را شنیدید ، خانم‌ها و آقایانی که متأسفانه شاهد چنین صحنه‌های زشتی بودید ، من به جای آن آقا و آن‌هایی که شما میدانید از شما عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم با روشی مدنی با این بی‌اخلاقی برخورد کنم . باشد که دیگر شاهد بروز بی‌اخلاقی و از خود بی‌خود شدن‌های این‌گونه نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار