نحوه فعالیت دانشگاه رجایی در دو هفته وضعیت قرمز کرونا

تهران (پانا) _ دانشگاه شهید رجائی با انتشار یک دستورالعمل اعلام کرد که فعالیت‌های آموزشی دانشگاه از تاریخ اول آذر تا چهاردهم آذر به مدت دوهفته به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نحوه فعالیت دانشگاه رجایی در دو هفته وضعیت قرمز کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، در اجرای بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ابلاغیه شماره ۱۸۴۵۴۸ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، فعالیت های دانشگاه شهید رجائی از تاریخ اول آذر تا چهاردهم آذر به مدت دوهفته به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی و با رعایت ملاحظات مندرج در بندهای زیر صورت می پذیرد:

۱٫ کلیه برنامه ها و فعالیت های آموزشی همچون گذشته به صورت غیر حضوری و از راه دور برقرار بوده و کلاس ها نیز بر اساس برنامه درسی اعلام شده در بستر سامانه آموزش الکترونیکی برقرار خواهد بود.

۲٫ تشکیل جلسات به صورت غیرحضوری بلامانع است. همچنین جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز در بستر سامانه آموزش الکترونیکی انجام می پذیرد.

۳٫ اقدامات ضروری پشتیبانی و اجرایی توسط مدیران واحدها به نحوی برنامه ریزی شود که وقفه و خللی در فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه ایجاد نگردد.

۴٫ در این ایام ورود دانشجویان به دانشگاه مجاز نمی باشد. همچنین طی این مدت ورود سایر مراجعان به دانشگاه نیز ممنوع بوده و در صورت ضرورت حضور، طبق شیوه نامه و بنا به تشخیص واحدها، می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگی لازم صورت پذیرد.

۵٫ همه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مربوط به دانشجویان، استادان و کارکنان به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه ها و کانال های مجازی متعارف معاونت فرهنگی واجتماعی ادامه خواهد داشت.

۶٫ حضور کارکنان به منظور انجام امور مربوط به سامانه های آموزش الکترونیکی، فناوری اطلاعات، امور مالی، حفاظت فیزیکی، تاسیسات و ساختمان، فضای سبز و خدمات پشتیبانی با کمترین تعداد ممکن بسته به اعلام مدیر واحد مربوطه و تایید معاونت اداری و مالی دانشگاه ضروری است.

فعالیت پرسنل سایر حوزه ها به صورت دورکاری بوده و ملزم به هماهنگی لازم با مدیران مربوطه برای انجام امور به صورت غیرحضوری خواهند بود.

۷٫ کلیه فعالیت های دانشگاه جهت تداوم خدمات رسانی از طریق دورکاری ادامه خواهد داشت. چنانچه در مواقع ضروری انجام یا فراهم کردن مقدمات برخی از امور نیاز به حضور در دانشگاه داشته باشد کارکنان سایر حوزه ها با نظر مدیر مربوطه و تایید معاونت اداری و مالی به صورت موردی در دانشگاه حضور خواهند یافت.

۸٫ در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است، افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک خواهند بود.

۹٫ در صورت هر گونه تغییر در برنامه ها مراتب از طریق وبسایت دانشگاه به نشانی www.sru.ac.ir به اطلاع خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار