برگزاری جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان رامشیر

اهواز (پانا) - جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان رامشیر در فرمانداری رامشیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان رامشیر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر عصر امروز جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان رامشیر با موضوع بررسی وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا ، اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با این ویروس و همچنین تصمیم گیری در خصوص اقدامات آتی در جهت کنترل و مبارزه با بیماری کرونا به ریاست عبادی سرپرست فرمانداری شهرستان، با حضور معاونین و سایر اعضای جلسه در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

عبادی عنوان کرد: از برگزاری مراسمات عروسی جلوگیری و در صورت عدم همکاری عاملین برگزاری مراسم به مراجع قضایی معرفی شوند.

او با بیان اینکه مسیرهای ورودی و خروجی با حضور نیروهای انتظامی و نظامی بسته خواهد شد‌، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام شد از فردا یکم آذرماه ۹۹این طرح در شهرستان رامشیر آغازخواهد شد و خروج خودروهای دارای پلاک بومی شهرستان و همچنین ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این شهرستان از همه مبادی ممنوع است.

عبادی در خصوص اعمال محدودیت های اصناف گفت: با توجه به نارنجی بودن وضعیت رامشیر، از روز شنبه یک آذرماه به مدت دوهفته اصناف گروه های ۳،۴ تعطیل می شوند.

او افزود: همچنین از روز شنبه یکم آذرماه تا دوهفته کلیه ادارات در شهرستان به طور نوبتی یک دوم ( ۵۰درصد) کارمندان سر کار خود حاضر خواهند شد و روسای دستگاه‌ها می‌باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود.

سرپرست فرمانداری رامشیر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ازدحام جمعیت مراسم خاکسپاری در این شهرستان باید در ساعات ۶ الی ۸ صبح انجام شود و با افرادی که مصوبات مربوطه را در زمینه پیشگیری از شیوع و ابتلای ویروس کرونا بی توجهی داشته باشند، برخورد قضایی در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

او در پایان تاکید کرد: شهروندان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از خروج از این شهرستان در این روزهای بحرانی خودداری کنند تا از این بحران خارج شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار