وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد؛

جلوگیری از به سفر رفتن افراد مبتلا به کرونا

حساب کاربری رانندگان تاکسی ‌های اینترنتی مبتلا به کرونا تعلیق می‌شود

تهران (پانا)-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از به سفر رفتن افراد مبتلا به کرونا

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در توییتر نوشت: تحلیل‌های ما نشان می‌دهد طی دو روز اخیر، هشت درصد افزایش در سفرهای بین استانی داشته‌ایم. بیشترین مسافر ورودی را استان‌های البرز، تهران و مازندران داشته‌اند که استان مازندران، مسافر خروجی کمتری دارد و نشان می‌دهد بسیاری برای سفر تفریحی و اقامت به آن‌جا می‌روند. (۲۹۰هزارنفر در ۲۹ آبان)

وی همچنین خاطرنشان کرد: با همکاری خوب وزارت بهداشت و وزارت راه بر بستر ⁧‫دولت الکترونیکی‬⁩، از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افرادی که مبتلایند جلوگیری می‌شود. چند مبتلا امروز از فرودگاه بازگردانده شدند. اتوبوس‌ها هم از سه‌شنبه.

آذری جهرمی درباره فعالیت تاکسی‌های اینترنتی نیز بیان کرد: ‏تپسی و اسنپ هم با اتصال به ⁧‫دولت الکترونیکی‬⁩، بررسی رانندگان خود با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ را آغاز کردند. حساب کاربری چند صد راننده مبتلا معلق شد. سایر تاکسی‌های اینترنتی هم در این هفته موظفند به دولت الکترونیکی متصل شوند. برای رانندگان مبتلا هم بسته‌ی حمایتی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار