دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

کاهش موارد بستری به ۱۷۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۳۰ آبان ماه ۱۷۷ نفر است .

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کاهش موارد بستری به ۱۷۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۸ مورد به کرونا قطعی است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۲۹ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۴ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۳۰ آبان ماه تأیید و اعلام شد گفت: متأسفانه یک بانوی ۳۳ ساله با سابقه آسم، یک بانوی ۵۲ ساله باسابقه دیابت و فشارخون بالا، دو آقای ۲۳ و ۷۳ ساله با سابقه آسم و بیماری تنفسی و یک نوجوان ۱۸ ساله با سابقه بیماری اوتیسم براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: یک آقای ۸۶ ساله نیز با سابقه بیماری قلبی در منزل بستری بود و متأسفانه دو روز پیش، قبل از بستری شدن در بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: با ثبت موارد فوتی جدید، تاکنون ۷۷۹ نفر در استان بوشهر براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
کشمیری گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۵۵۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای قطع زنجیره انتقال کرونا استفاده از ماسک به‌تنهایی کافی نیست، پس در خانه بمانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار